Site icon IAS

דלתא אייר ליינס תשקיע מיליארד דולר במיתון פליטות הפחמן

דלתא אייר ליינס מחוייבת למתן את כל פליטות הפחמן מהפעילות הגלובלית שלה בעתיד. צילום יח"צ

 החל מה-1 במרץ 2020, חברת התעופה דלתא אייר ליינס מתחייבת להשקיע מיליארד דולר בעשר השנים הבאות במסעה למתן את כל פליטות הפחמן מהפעילות הגלובלית שלה בעתיד. חברת התעופה תשקיע בהנעה של חדשנות, בקידום טכנולוגיות הטיסות האוויריות הנקיות, בהאצת הפחתת פליטת הפחמן והפסולת, ובהקמת פרויקטים חדשים להפחתת איזון הפליטות.

"אין תחליף לנסיעות ולכוח שלהן לחבר בין אנשים, שהעולם שלנו זקוק להם היום יותר מתמיד. כשאנחנו מחברים לקוחות ברחבי העולם, באחריותנו לעמוד בהבטחתנו להפגיש אנשים ולהבטיח את איכות הסביבה המיטבית שניתן", אמר אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא. "הגיע הזמן להאיץ את ההשקעות שלנו ולבסס התחייבות שאפתנית שכל צוות דלתא יספק".

אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא אייר ליינס. צילום דלתא

הגישה של דלתא להתמודדות עם הפחתת פחמן וקיימות משקפת את המיקוד והקפדנות שהיא פועלת לגביהן כבר כיום, כאשר היא "בונה" חברת תעופה מאובטחת כלכלית. הודעה זו מגיעה עת שדלתא אייר ליינס משלמת 1.6 מיליארד דולר לציבור מועסקיה כשיתוף בחלוקת רווחים לעובדים, והיא משקפת את גישתה ארוכת השנים להעמיד ערך גבוה בתמיכה בכל בעלי העניין והקהילות ברחבי העולם הקשורות לדלתא.

"אין אתגר שעומד בפנינו שזקוק לחדשנות רבה יותר מקיימות סביבתית, ואנחנו יודעים שאין פתרון אחד. אנו בוחנים את הנושאים לעומק, בוחנים כל פינה בעסק שלנו, מערבים מומחים, בונים קואליציות, מטפחים שותפויות ומניעים חדשנות", אמר בסטיאן. "אנחנו במסע, ולמרות שאין לנו היום את כל התשובות, אנו יודעים שההיקף שלנו, יחד עם השקעות של זמן, כישרון ומשאבים, יביא לכדור הארץ השפעה משמעותית ויבטיח את קיומו של העסק שלנו במשך עשרות שנים לבוא."

לחדש לצי מטוסים חסכוני ב-25%

בשנת 2020 ייראו מספר אבני דרך המדגימות את התקדמותה ומחויבותה של דלתא, ודלתא תשתף אותן באופן נרחב כשכל אחת מהן תושק. דלתא, המופעלת על ידי 90,000 עובדים ברחבי העולם, היא החברה המובילה בתחום חברות התעופה במוצרים, שירותים, חדשנות, אמינות וחווית לקוח.

בהיותה חברת התעופה האמריקאית הראשונה והיחידה, שקובעת מרצון פליטות גזי חממה ברמות 2012, וכלה בהוספת יותר מ-80 מטוסים חדשים בשנת 2019, במאמץ לחדש צי מטוסים חסכוני ביותר ב-25 אחוזים מהמטוסים שהם מחליפים, דלתא עושה מאמץ רב-שנתי להשגת טיסות אוויריות ברמת פליטה נמוכה יותר. כחלק מההתחייבות שלה, דלתא שיתפה פעולה עם גורמים מובילים בחדשנותם בתעשייה לקידום פיתוח וייצור של דלקים תעופתיים ברי קיימא תוך התמקדות בקיימות, שוויון מגדרי והון אנושי.

דלתא הייתה חברת התעופה שהוגדרה כמספר 1 בין החברות המובילות ביותר באמריקה על ידי Barron בשנת 2020, וזכתה בפרס חזון אמריקה על ידי Keep America Beautiful ופרס התאגיד Superhero של קרן Captain Planet. דלתא זכתה במקום גם במדד FTSE4Good במשך חמש שנים ברציפות ומדד דאו ג'ונס לקיימות צפון אמריקה במשך תשע שנים ברציפות.

החברה מתכננת לפעול, בין היתר, בהפחתת הפחמן וצמצום טביעת הרגל שלה באמצעות מאמצים כלל-ארגוניים להפחתת השימוש בדלק סילוני ולהגברת היעילות. תחומי המיקוד כוללים תוכנית חידוש צי שאפתנית, שיפור בפעולות טיסה, הפחתת משקל והגדלת פיתוח ושימוש בדלקים תעופתיים ברי קיימא.

Exit mobile version