Site icon IAS

דלתא איירליינס העלתה את הרף בתחום האירוח במחלקת התיירים

דלתא. השותף לטיסות טרנס-אטלנויות. צילום יח"צ

נוסעי דלתא איירליינס, הטסים מתל אביב לניו יורק במחלקת התיירים, יכולים ליהנות החל מהיום מחוויית טיסה ברמה הגבוהה מן הקיימות בענף. דלתא העלתה את הרף בתחום האירוח, כאשר השירות החדש במחלקת התיירים בטיסות הבינלאומיות יצא לדרך. לנוסעים מחכים במטוס, בין היתר, משקאות קוקטייל, שירות מגבות חמות, ארוחה בסגנון ביסטרו ועוד.

"הדרך להקנות לכל נוסע תחושה מעולה במהלך כל הטיסה מאד חשובה לנו", אומר אליסון אוסבנד, סגן נשיא בכיר בדלתא, האחראי לשירות בטיסה. "זאת הסיבה שהקבוצה שלנו עיצבה ותכננה את השירות החדש מנקודת מבטו של הלקוח.- המטרה הייתה ליישם את הרעיונות של הנוסעים הלכה למעשה ולהעניק להם חוויה נפלאה שתעלה על כל ציפיותיהם. חשוב לנו שכל נוסע – ואין זה משנה איפה הוא יושב במטוס – יידע עד כמה הוא מוערך".

דלתא איירליינס, מחלקת תיירים חדשה עם ארוחת ביסטרו. צילום יח"צ

חווית הטיסה המשודרגת במחלקת התיירים של דלתא הינה תוצאה של משוב מנתונים שנתקבלו מצוות העיצוב והתכנון המורכב מ-20 דיילי אוויר שהובילו את הפרויקט בניסויים בלתי פוסקים במהלך יותר מ-1,200 טיסות, בצירוף סקרי לקוחות. כל אלה הביאו לשורה של שינויים שנועדו לשכלל את השירות החדשני בטיסות הבינלאומיות של דלתא.

רגעי קסם בעת הטיסה

בין היתר נהנים נוסעי מחלקת התיירים מקוקטייל קבלת פנים המוגש מיד לאחר שהמטוס מגיע לגובה שיוט. מדובר בקוקטייל האיטלקי הקלאסי בליני – יין תוסס עם נקטר אפרסק. בעת הגשת הארוחה הנוסעים יכולים לבחור ממגוון של מתאבנים משודרגים ומנות פתיחה גדולות יותר – מערבבים ומתאימים בדומה לארוחה מסורתית במסעדה. המגשים הסטנדרטיים הוחלפו באלגנטיים יותר עליהם יוגש האוכל בכלים משודרגים. בטיסות ארוכות-הטווח כגון הטיסה בקו תל אביב-ניו יורק, בנוסף לקוקטייל ולארוחה החדשה, דלתא השיקה סלסלה חדשה עם חטיפים מתוקים ומלוחים שתעמוד לרשותם של נוסעי מחלקת התיירים בכל שעות הטיסה.

השירות החדש של מחלקת התיירים בטיסות הבינלאומיות הוא חלק מההשקעה הרב-שנתית ורבת-המיליארדים של חברת התעופה בחוויית הלקוח הכוללת.

בשנים האחרונות, הכניסה חברת התעופה שיפורים משמעותיים לחוויית הטיסה במחלקת התיירים, שכללה, בין היתר: ארוחות חינם למחלקת התיירים בטיסות נבחרות מחוף לחוף בארה"ב, שירות מסרונים סלולאריים חינם, אמצעי בידור חינם במהלך הטיסה, מבחר משופר של חטיפים למחלקת התיירים, תוספת של יין תוסס, גישה ל- Wi-Fi כמעט בכל הטיסות ומבחר מחודש לאופציות של Flight Fuel  – תפריט מזון נוסף לרכישה.111011

Exit mobile version