Site icon IAS

דוד מימון:" שוב אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובלקוחות מאוכזבים"

אנשי אל על שלום,

בימים האחרונים שוב אנו חווים שיבושים בשגרת הפעילות המסחרית של החברה אשר הביאו אף לביטולים ועיכובים בטיסות.

 

נציגי הטייסים בנציגות העובדים, אשר פתחו בצעדים לא חוקיים ובניגוד לנורמות המקובלות,

גורמים לפגיעה באיוש הטיסות על ידי טייסי החברה. הלכה למעשה, אין היענות של טייסים

לקריאות להצבתם בטיסות המסחריות.

 

השיבושים שהחלו במהלך השבוע שעבר החריפו בתחילת השבוע הנוכחי ולמרות ההחלטות

שהתקבלו בבית הדין האזורי לעבודה, המורות לטייסים להימנע מצעדים ארגוניים הפוגעים

בחברה, בעובדיה ובקהל לקוחותיה, נציגי אצ"א בוועד מנחים את הטייסים לא לאייש את

הטיסות. משעה לשעה אנו נאלצים לשנות את תכנית הפעילות, לבטל ולדחות טיסות ואף להעביר פעילות מסחרית לחברת תעופה אחרת.

 

לצערי, נדמה שרק אתמול דיווחתי על כך ושוב, במקום לעסוק בקידום החברה ובהכנתה לעידן חדש ומאתגר מתמיד של תחרות גוברת, המציאות טופחת על פנינו. שוב אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובמתן מענה וחלופות ללקוחות מאוכזבים.

 

התנהלות זו של טייסי החברה, בניתוב ובהובלה של נציגיהם בנציגות העובדים, פוגעת בתדמית החברה ובמוניטין של ציבור גדול של טייסים איכותיים ומסורים ויתרה מכך, עלולה אף לפגוע במאמצי המכירות של החברה.

 

הנהלת החברה כבר הוכיחה בעבר כי לא תקל ראש בכל הפרעה לפעילותה של החברה ולא תתעלם מעיצומים או שיבושים בלתי חוקיים. התקופה הנוכחית דינאמית ומאתגרת ואני מודע ללחצים בהם נמצאים אנשי החברה והנהלתה ובכללם הטייסים. אני סומך עליכם ומאמין, כי רק בדרך זו נצליח לקדם את החברה ולהביא – אותה לכדי יציבות כלכלית מתמשכת.

 

ברוח זו ותוך שמירה על כללי הבטיחות, אני קורא לכלל הטייסים בחברת אל על לחזור לעבודה רציפה, לנהל דיאלוג עם הנהלת החברה על מנת ליישר את ההדורים ולמנוע פגיעה נוספת בלקוחותינו.

שעון החול אוזל, המשך התנהלות חסרת רסן מובילה אותנו לדרך ללא מוצא העלולה להשפיע על אלפי בתי אב וחבל שכך.

 

תקוותי כי האירועים של הימים האחרונים לא ישנו וכי נדע לנהל את שגרת פעילותנו בחברה

בנחישות, תוך אחדות המטרה נצא לדרך חדשה למען שגשוג והצלחת החברה וטוב שנעשה זאת באופן מידי.

 

דוד מימון

מנכ"ל אל על

Exit mobile version