Site icon IAS

גונן אוסישקין ייכנס לתפקיד מנכ"ל אל על ב-15 בפברואר

כפי שדיווחה חברת אל על ב-8 בינואר, דירקטוריון החברה החליט פה אחד על מינוי גונן אוסישקין למנכ"ל אל על. אוסישקין יחליף את דוד מימון, שביקש לסיים את תפקידו לאחר כ-13 שנים באל על, 4 מתוכן כמנכ"ל.

עוד מדווחת היום אל על על זימון אסיפה כללית בתאריך 6 במרץ, על מנת לאשר את תנאי הכהונה וההעסקה של אוסישקין, הכוללים שכר בסיס בסך 120 אלף  שקלים ומענק שנתי בשיעור זהה לזה שקיבל דוד מימון בגובה 2% מהרווח השנתי ולא יותר מ-3 מיליון שקלים ברוטו לשנה, בהתאם לתנאים, למגבלות ולהוראות של מדיניות התגמול.

גונן אוסישקין, טייס חל האוויר, החל עבודתו באל על בשנת 2004. במסגרת תפקידיו הקודמים באל על, שימש כטייס בצי 747-400, לאחר מכן כיהן כ 12 שנים בתפקידים ניהוליים שונים, מתוכם 10 שנים בחטיבת מסחר לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, רשת הנתיבים לו"ז (שיבוץ המטוסים לטיסות) וניהול הכנסות. תפקידים אותם ביצע בהצלחה רבה.

החל משנת 2014 כיהן כמנהל האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא"ר) באל על וכיום הוא משמש כסמנכ"ל מסחר בחברה. במסגרת תפקידו  הוביל יחד עם גורמים נוספים בחברה, את תהליך ההצטיידות הגדול בתולדות החברה של מטוסי הדרימליינר.

שטרסבורגר במקום אוסישקין

ואילו מיקי שטרסבורגר מונה לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על ויחליף בתפקיד את מנכ"ל אל על הנכנס גונן אוסישקין אשר כיהן בתפקיד עד כה. המינוי ייכנס לתוקף ב- 15 בפברואר 2018, עם כניסתו של גונן אוסישקין לתפקיד המנכ"ל.

שטרסבורגר (33), החל את עבודתו באל על בשנת 2007, כאנליסט באגף תכנון מסחרי בחטיבת המסחר. בשנת 2009 מונה לסגן ראש אגף לו"ז ומערכות הפצה. בין השנים 2011-2014 כיהן כראש אגף לוח זמנים ורשת הנתיבים, במסגרת התפקיד הוביל לעיצובה מחדש של רשת הנתיבים, לרבות עיתוי מועדי הטיסות ושיבוץ צי המטוסים, תכנון היצע המושבים ותוכניות החברה להצטיידות ארוכת טווח, בכללה פרויקט ההצטיידות במטוסי 787.

בשנת 2014 מונה שטרסבורגר למנכ"ל סאן דור נתיבי אוויר בינלאומיים, חברה- בת של אל על לטיסות נופש. מאז כניסתו לתפקיד, הכפילה סאן דור את היקף פעילותה, בעיקר כתוצאה מתוכנית רה-ארגון שיזם והוביל. במסגרת זו חנכה החברה שורה של יעדים סדירים חדשים אשר הגדילו את היצע הנתיבים של קבוצת אל על, ביניהם: ניס, נאפולי, ליסבון, פורטו, מלאגה, ולנסיה, סרדיניה, גרנובל, קרקוב, טביליסי ואודסה.   

כמו כן הורחבה פעילות השכר של החברה ליעדי נופש אקזוטיים באגן הים התיכון ובאפריקה כגון סיישל, זנזיבר וטנזניה וליעדי סקי וחורף עונתיים. בזכות רשת הנתיבים החדשה של סאן דור, ביקרו בארץ מאות אלפי תיירים,  והגדילו  את קהל לקוחות החברה.

מיקי שטרסבורגר, נשוי + 3, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים, אוניברסיטת בר אילן ומוסמך במנהל עסקים בתוכנית למנהלים (Executive MBA) מטעם אוניברסיטת תל אביב.

בשלב זה ימשיך למלא את תפקידו כמנכ"ל סאן דור, עד למינוי מנכ"ל קבוע לחברה, זאת במקביל לתפקיד סמנכ"ל מסחר באל על.

המנכ"ל הנכנס גונן אוסישקין, אמר היום: "מיקי הוא מהמנהלים הצעירים והמבטיחים ביותר ואנו גאים על כך שהוא נמצא באל על. במהלך השנים, ביצע את תפקידיו השונים בחברה בהצלחה רבה ואני משוכנע כי ימשיך לתרום רבות לשגשוגה של אל על. אין ספק כי היכרותו עם התעשייה והנסיון הרב שהוא מביא עימו לתפקיד מהווים נכס לחברה ויתרמו רבות להובלת חטיבת המסחר להישגים מרשימים ולהתמודדות עם האתגרים העומדים לפתחנו."

מינוי נוסף:

שחר מרקוביץ' מונה לסמנכ"ל דיגיטל ומחשוב בחברת אל על וייכנס לתפקידו ב-1 למרץ. המינוי הוא חלק מהמיקוד של החברה בעולמות הדיגיטל  לשיפור השירות, חווית הלקוח, והתוצאות העסקיות

בתפקידו האחרון  שימש שחר כ-Chief Digital Officer בבנק הפועלים והיה אחראי על כל תחום הדיגיטל בבנק וניהול הפעילות.

Exit mobile version