Site icon IAS

גובשה טיוטת הסכם באל על

בתיווך יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ומחזיק תיק התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, הגיעו לפנות בוקר ועד הטייסים, בראשות הקברניט ניר צוק, ומנכ"ל אל על דוד מימון, להסכמות על סיום הסכסוך. כך פרסם ועד הטייסים. מקורות בהסתדרות אישרו שאכן סוכמה טיוטה שאמורה לקבל את אישור דירקטוריון אל על.

במרכז חילוקי הדעות , טייסים שהגיעו לגיל 65 ונאסר עליהם להטיס מטוסי נוסעים, מה שיגרור ירידה משמעותית בשכרם. סוכם, שהטייסים הוותיקים, בני 65 ומעלה, יקבלו את השכר הרגיל שלהם מהתקופה שטסו, ויעבדו בתפקידי טייסים – בהדרכה או בתפקידי ניהול. כמו-כן סוכם על מנגנון פיצויי פרישה נאותים לטייסים שלא יימצאו להם תפקידים אחרים.

יו"ר ועד טייסי אל על, ניר צוק, אישר את טיוטת ההסכם החדש. מנכ"ל אל על, דוד מימון, הדגיש, כי לגבי נקודות אחדות עליו לקבל עדיין אישורים. אם האישורים אכן יינתנו לאותן נקודות ההסכם ייחתם סופית.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומחזיק תיק התחבורה, אבי אדרי, בירכו את שני הצדדים על שהשכילו להגיע להסכמות העתידות להחזיר את טיסות החברה לסדרן.

מהנהלת אל על נמסר, כי "ההודעה שהוציאה נציגות הטייסים לא מתואמת עם הנהלת אל על ולא עם ההסתדרות. הושגה התקדמות אך עדיין קיימים פערים. מפתיע שבעיצומו של מו"מ שטרם יסתיים צד אחד מדווח על דעת עצמו על סיום התהליך. שיטות אלה פסו מן העולם".

Exit mobile version