Site icon IAS

בתעופה העולמית: 4.1 מיליארד נוסעים ב-2017

על פי נתונים ראשוניים שפורסמו על ידי ארגון התעופה האזרחי הבינלאומי  -ICAO , טיפלה תעשיית התעופה העולמית בשנת 2017 ב-4.1 מיליארד נוסעים, המהווים עלייה של 7.1% לעומת שנת  2016. כן נרשמה דרישה גבוהה להטסת מטענים.

לפי ה-International Civil Aviation Organization, שהוא סוכנות של האו"ם שמושבה במונטריאול שבקנדה (ואמור להציג את הנתונים הסופיים בחודש יולי השנה), צפויות צמיחה בתעבורה והרווחיות לשמור על המומנטום גם השנה, נוכח התחזיות של הבנק העולמי לאקלים כלכלי טוב יותר.

בינתיים, הביקוש לטיסות גדל כשהוא נתמך על ידי שיפור התנאים הכלכליים הגלובליים. לצד זאת, מחירי הטיסות הנמוכים כתוצאה מעלויות הדלק הנמוכות, ממשיכים לעודד את צמיחת התנועה. גם תחום הייבוא והיצוא בטיסות מטען הראה התאוששות חזקה ב -2017.

"העקביות בצמיחה העצומה בתעבורה האווירית האזרחית הבינלאומית היא גם תוצאה של שיפורים מתמשכים בבטיחות, באבטחה ושמירה היעילה על איכות הסביבה", נשיא המועצה ICAO ד"ר Olumuyiwa Benard Aliu. 

חברות הלואו קוסט גדלו בקצב מהיר יותר, והגדילו את נתח השוק שלהם ושירתו ב-2017 כ-1.2 מיליארד נוסעים, או 30% מכלל הנוסעים בטיסות סדירות בעולם. באירופה, חברות הלואו קוסט היוו 33% מכלל הנוסעים, ואחריו אסיה / פסיפיק וצפון אמריקה עם 31% ו -26% אחוזים, בהתאמה.

חברות התעופה שמרו ב-2017 על הרווח התפעולי שלהם כמעט באותה רמה כמו ב-2016.

תנועת הנוסעים הבינלאומית בטיסות סדירות גדלה ב-8% ב-2017, לעומת 7.8% שנרשמה בשנה הקודמת. כל האזורים רשמו צמיחה חזקה יותר מאשר ב-2016.

 

Exit mobile version