Site icon IAS

בשורה לטסים לארה"ב עם חברות התעופה האמריקניות

פתאל טרמינל יקצר לאח"מים את ההליכים. צילום עירית רוזנבלום

פתאל טרמינל, הטרמינל הפרטי הראשון בישראל הממוקם בנתב"ג, קיבל את האישור המיוחל מחברות התעופה DELTA AIRWAYS ו-UNITED AIRLINES , שיאפשר לנוסעי אותן חברות לעבור את תהליך היציאה מהארץ דרך "פתאל טרמינל" ולא רק דרך דלפקי החברות בטרמינל 3 כפי שהיה נהוג עד כה.

דיילות פתאל טרמינל. צילום יח"צ

האישור התקבל לאחר ש"פתאל טרמינל" הצליח לעמוד בכל הדרישות שהוכתבו לו על ידי חברות התעופה האמריקניות, לרבות הכשרה מקיפה שעברו הדיילים בטרמינל בכל הקשור לתהליך הזיהוי של הנוסעים על פי הסטנדרטים המחמירים, הנהוגים באותן חברות.

עתה, עם קבלת כל האישורים, יוכל הטרמינל להציע את מכלול שרותיו לנוסעי דלתא ויונייטד, שמרביתם נמנים עם קהל היעד שפוקד את המקום. אותם נוסעים יוכלו ליהנות ממעבר פרטי, מהיר ודיסקרטי במסלול נוסע יוצא, שירותי צ'ק אין, בדיקות ביקורת גבולות, ביטחון והסעה למטוס ואף  מחנויות דיוטי פרי הממוקמות בתוך הטרמינל.

לדברי שני שיפרמן, מנכ"לית הטרקלין, "מיום פתיחתו של הטרמינל לציבור הרחב אנו עדים לקצב הולך וגובר של פניות מקרב הנוסעים בחברות התעופה האמריקניות שהביעו עניין לעשות שימוש בשירותים שלנו אך נענו בשלילה. אני מודה לחברות התעופה שנעתרו לבקשתנו ואפשרו לנו לשדרג את השהות בנתב"ג של הנוסעים שלהן שמבקשים לצאת את הארץ".

Exit mobile version