Site icon IAS

בריטניה, ממלכת השביתות: הרשימה המלאה לחודש ספטמבר

קבוצת שובתים בבריטניה. צילום freepik

אתר 'מייל אונליין' פרסם רשימה של שביתות מתוכננת לחודש ספטמבר 2023, בבריטניה:

שביתת רכבות

RMT -The National Union of Rail, Maritime and Transport Workers – האיגוד הארצי לעובדי הרכבות, הנמלים והתחבורה בבריטניה הודיע כי 20,000 עובדי הרכבת מתכננים לקחת חלק בשביתה שתערך ב-02 בספטמבר.

בנוסף, Britain's trade union for train driversASLEF – איגוד נהגי הרכבות הכריז גם הוא על שביתה ב-1 בספטמבר.

הרכבות הצפויות להיפגע: Avanti West Coast; Chiltern Railways; c2c; East Midlands Railway; CrossCountry; Greater Anglia; GTR Great Northern Thameslink; Great Western Railway; Island Line; LNER; Northern Trains; Southeastern; Southern/Gatwick Express; South Western Railway; TransPennine Express ו- West Midlands.

שביתה בנמל התעופה של לוטון

חופשת הקיץ כמעט הסתיימה עבור בתי ספר ואוניברסיטאות – אבל זה לא מונע ממיליוני בריטים ותיירים לנסוע, אלא שעכשיו הם יתמודדו עם נטל השביתות. צוות הקרקע של חברת Wizz Air הכריז על שביתות בנמל התעופה לונדון לוטון, אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר המשרתים את העיר. עובדי הקרקע בנמל התעופה הודיעו כי ימשיכו לשבות בספטמבר במחאה על תנאי עבודתם, לאחר נקיטת פעולות של 80 חברים ב-30 באוגוסט. איגוד יונייטד ציין שהחברים ישבתו ב-06 ו-13 בספטמבר.

שביתת רופאים ויועצים

רופאים החברים באיגוד הרופאים הבריטי (BMA) עשויים לשבות בספטמבר הקרוב, בכפוף לתוצאות ההצבעה ב-31 באוגוסט. האיגוד ציין כי יועצי NHS העובדים באנגליה ישביתו ב-19 וב-20 בספטמבר, אלא אם כן הממשלה תציג להם הצעה ראויה.

שביתת אוטובוסים

עובדי חברת First ו- Stagecoach ישבתו בחודש ספטמבר. תחבורה למנצ'סטר צפויה לשבות בין ה-04 ל-08 בספטמבר.

שביתת נהגי משלוחים IRN-BRU

נהגי IRN-BRU צפויים לשבות ב-1, 8, 15, 22 ו-29 בספטמבר – בקמברנולד, העיירה שבה מייצרים את המשקה התוסס המפורסם של סקוטלנד.

שביתת אוניברסיטאות

איגוד האוניברסיטה והמכללות (UCU) הכריז על שביתות חדשות בקמפוס. תאריכי שביתה ספציפיים עדיין לא נקבעו, אך ה-UCU טוען שהם יתקיימו לפני סוף ספטמבר.

Exit mobile version