Site icon IAS

בפסח עם מנו ספנות

חברת "מנו ספנות" מציעה הפלגת סופשבוע ארוך בחג השני של פסח (22.4.11) באונית הפאר "גולדן איריס" במחיר החל מ-413 דולר לאדם, בחדר של 4 אנשים. מחיר זה נמוך ב-75 דולר מהמחיר בשנה שעברה.

למשפחה בת 4 נפשות (2 מבוגרים ו-2 ילדים או 4 מבוגרים בחדר אחד) תעלה החבילה  הכוללת את כל המיסים וההיטלים  1,655 דולר בלבד. מחיר חבילה זהה בפסח לפני שנה עלה למשפחה 1,955 דולר.

למזמינים דרך אתר האינטרנט של החברה, שבו ניתן לבחור את התאים על פי צילומים, תינתן הנחה נוספת של 5% ממחיר הכרטיס לא כולל מיסים.

ה"גולדן איריס" תצא מנמל חיפה ביום שישי ה- 22 באפריל להפלגה שתמשך 4 לילות  ותעגון בנמלי רודוס וקפריסין. מחיר החבילה מתייחס ל-4 נפשות בחדר פנימי כולל כל המיסים . בתוספת של כ- 200 דולר ניתן לקבל חדר חיצוני. לכל המשפחה.

ההפלגה כוללות 4 ארוחות ביום, מופעים בינלאומיים מדי ערב, פעילויות למבוגרים וילדים וצוות מדריכים ישראליים, המלווים את הנוסעים בסיורי החוף באתרי התיירות המבוקשים.

"הפלגות החג הפכו ללהיט לקהל הישראלי  אנו מעניקים נופש באווירה מיוחדת עם מלון צף ופינוקים במחיר ללא תקדים, מחיר שהוא זול בהשוואה לשנה שעברה ועם ירידת שער הדולר זו החופשה המשתלמת ביותר השנה" מציין  משה מנו, נשיא חברת "מנו ספנות".

Exit mobile version