Site icon IAS

אתיופיאן איירליינס חוזרת להפעיל טיסה ישירה לאדיס אבבה

אתיופיאן איירליינס חוזרת לטוס לאדיס אבבה ללא עצירה ביניים בקהיר. שתי הטיסות שהחברה מפעילה מת"א אורכות כארבע וחצי שעות. הטיסה יוצאת את ישראל לכיוון הים התיכון ופונה דרומה מעל אלכסנדריה שבמצריים. מסלול זה קבל את כל האישורים הביטחוניים הדרושים. הנוק תשגר ( Henok Teshager), מנהל אתיופיאן בארץ הודיע כי "הטיסה ללא עצירת ביניים מקצרת את זמן הטיסה ומשפרת את חווית הטיסה. השיקול הראשון של אתיופיאן היה ונשאר בטחון הנוסעים. העמידה שלנו בדרישות של מנהל התעופה האזרחית מאפשרת לנו להציע לקהל הישראלי את טיסות ההמשך הנוחות ביותר ל-92 יעדים בעולם."

אתיופיאן מפעילה היום (19.11) טיסה לבנגקוק שכולה מנוהלת ע"י נשים , הכוללת את הצוות בתא הטייס, אנשי הביטחון, צוות הדיילים והאחראים על המטען. אתיופיאן איירליינס פרסמה את "טיסת הנשים" כדי להבהיר את החשיבות שהחברה נותנת לשוויון בין המינים.

לאחר רכישת 6 מטוסים מדגם בואינג 787 שיצטרפו לצי של 13 הקיימים, החליטה החברה לרכוש 14 מטוסים מדגם איירבוס 350-900 A , דגם רחב גוף חדשני, המיועד לטיסות ארוכות טווח. החברה מתכוונת להפעיל מטוסים אלה למספר רב של יעדים חדשים כדי להבטיח נוחות מרבית וחסכון בהפעלה. ההגעה המתוכננת של המטוסים החדשים צפויה במחצית שנת 2016.

בנוסף, אתיופיאן ממשיכה להרחיב את מספר היעדים שלה. ב-2015 נוספו יעדים כמו קייפטאון, דורבן, מנילה, דבלין,, טוקיו ולוס אנג'לס. בקרוב תתחיל החברה להפעיל טיסות להו צ'י מין בוייטנאם, סינגפור וניו יורק. כל היעדים ניתנים לשילוב ללא תוספת מחיר, לדוגמא:  לטוס לבנגקוק ולחזור מוייטנאם ,סינגפור ,לוס אנג'לס או וושינגטון עם קונקשיין בניו יורק.

כמו כן, אתיופיה נבחרה כיעד התיירות המומלץ ביותר ב-2015. הבחירה נעשתה על ידי המועצה האירופאית של תיירות ומסחר. אתיופיה זכתה במקום הראשון מתוך 31 יעדים הודות לשילוב של נופי טבע, תרבות צבעונית וההיסטוריה עתיקת הימים. מספר התיירים רשם עלייה של כ- 10% במהלך העשור האחרון. ב-2014, מעל 600,000 תיירים ביקרו את שמורות הטבע של אתיופיה, האתרים ההיסטוריים המרהיבים ותשעת אתרי מורשת אונסק"ו.

Exit mobile version