Site icon IAS

אמריקן איירליינס פרסמה לוח טיסות שגוי לישראל

אמריקן איירליינס תחזור לתל אביב במאי 2021 צילום יח"צ

חברת התעופה האמריקנית אמריקן איירליינס טעתה בטעינת לו"ז הטיסות שלה לתל אביב שיחלו בשנה הבאה ובו נכתב כי חברת התעופה קבעה טיסות יומיות לאורך כל השנה בין דאלאס, טקסס לתל אביב. עם זאת, טיסות אלה הוסרו מאז על ידי חברת התעופה מלוח הטיסות שלה.

בחודש נובמבר גילו כלי תקשורת התפתחות מעניינת בלו"ז הקו של אמריקן איירליינס בין דאלאס פורט וורת' לתל אביב. לפיה נראה היה שיש יותר טיסות המוצעות למרות ההודעה של חברת התעופה כי המסלול יפעל רק בימים מסוימים. בהודעה לעיתונות באוגוסט 2019, אישרה אמריקן איירליינס כי השירות יפעל רק שלושה ימים בשבוע. בהודעה אז נאמר כי "ככל שהביקוש ממשיך לגדול בין ארה"ב ל- TLV, אמריקן מוסיפה שלוש טיסות שבועיות מ- DFW, הרכזת הגדולה ביותר שלה. טיסות אלה ישמשו לקוחות ברחבי ארה"ב ויאפשרו ללקוחות רבים לבצע עצירה אחת בלבד, במקום שתי תחנות הקודמות שהיו זמינות, לתל אביב".

לוח הטיסות הוחזר לשלוש טיסות בשבוע

בעוד שהמסלול המקורי היה אמור לכלול, כאמור, רק שלוש טיסות בשבוע, פרסמה חברת התעופה טיסות יומיומית בין שני היעדים. כך על פי אתר האינטרנט One Mile At A Time.

השינוי גרמו למהומה מסויימת, מכיוון שתדירות התוואי גדלה בצורה כה דרסטית. עם זאת, נראה כי טיסות יומיות בין דאלאס פורט וורת' לתל אביב כלל לא היו בתוכניתה של אמריקן איירליינס. כעת היא שינתה את לוח הזמנים שלה לשלוש טיסות בשבוע במרוצת כל השנה. חברת התעופה תחל להציע את המסלול החל מה-9 בספטמבר 2020 באמצעות מטוס Boeing 787-9 Dreamliner

וכך נמסר על ידי החברה כי "השירות התל אביבי שלנו יפעל שלוש פעמים בשבוע בשנה הבאה, אך לוח הזמנים שלנו הציג בטעות שירות יומי בשנה הבאה". טעות נוספת נעשתה בלוח הטיסות של החברה לריקייאוויק, איסלנד, בו נכתב שהוא יפעל לאורך כל השנה, למרות שהטיסות יהיו רק עונתיות. "יש לעדכן את לוחות הזמנים בסוף השבוע הקרוב", נכתב בהודעת החברה.

Exit mobile version