Site icon IAS

אמירייטס ביצעה את טיסת הבכורה מדובאי למונטריאול

טיסת הבכורה של אמירייטס למונטריאול. צילום יח"צ

חברת התעופה אמירייטס (Emirates) המריאה היום למונטריאול, וציינה את טיסת הבכורה של החברה לבירת התרבות של קוויבק, היעד השני שלה בקנדה. טיסת אמירייטס שמספרה EK243 המריאה ליעד עם יותר מ-340 נוסעים, כולל משלחת VIP ואנשי תקשורת על הסיפון.

הקו היומי החדש למונטריאול משלים את שבעת הקווים השבועיים של אמירייטס לטורונטו, ומעלה את הרשת של אמירייטס בצפון אמריקה ל-14 יעדים (ובסך הכל ל-18 בכל רחבי אמריקה). השירות יספק לנוסעים לקנדה קישוריות דרך דובאי מיעדים כמו הודו, וייטנאם, מלזיה, תאילנד ודרום אפריקה וכמובן גם ישראל.

הקו הישיר בין דובאי למונטריאול צפוי לענות על הביקוש של קהל דמוגרפי מגוון, כולל נסיעות עסקים, חופשות פנאי, בנוסף לביקורי משפחה וחברים של קנדים החיים ועובדים באיחוד האמירויות ובמדינות נוספות. מונטריאול כוללת מספר אוניברסיטאות ברמה בינלאומית, והקו צפוי להיות פופולרי מאוד בקרב סטודנטים מהמזרח התיכון, מערב ומרכז אסיה והמזרח הרחוק.

מנהלי אמירייטס בטיסה כללו את: עדנאן קזים, המנהל המסחרי הראשי של אמירייטס; סאלם עוביידאלה, סגן נשיא בכיר לתפעול מסחרי באמריקה, ודייוויד ברוז, סגן נשיא לענייני אווירופוליטיקה ותעשייה. בשדה התעופה נפרד לשלום מהמשלחת ראדה קרישנה פאנדיי, שגריר קנדה באיחוד האמירויות.

על טיסת הבכורה למונטריאול פיקדו קפטן טלאל אל חמאדי (אזרח איחוד האמירויות), קפטן דיוויד רני (קנדי), הקצין הראשון עומר אלחמאדי (אזרח איחוד האמירויות) והקצין הראשון וליקו וליוביץ' (קנדי).

אמירייטס תפעיל בקו למונטריאול את מטוס הבואינג 777-300ER בעל שלוש המחלקות, הכולל שמונה סוויטות פרטיות במחלקה הראשונה, 42 מושבים במחלקת העסקים ויותר מ-300 מושבים מרווחים במחלקת התיירים.

Exit mobile version