Site icon IAS

אמדאוס רוכשת את Navitaire

חברת אמדאוס הודיעה כי ב-26 בינואר 2016 הושלמה רכישת חברת Navitaire מחברת Accenture תמורת סכום של 830 מיליון דולר.

גדי מור מנכ"ל אמדאוס אומר כי הרכישה מהווה צעד חשוב עבור אמדאוס בתחומי הלאו קוסט והחברות ההיברדיות של תעשיית התעופה. חברת Navitaire הינה בעלת בסיס לקוחות בינ"ל של למעלה מ-50 חברות לטיסות מוזלות, להם היא מספקת פתרונות להגדלת ההכנסה וצמצום ההוצאות במסגרת מערכת הזמנות, מוצרים נלווים, תוכניות נאמנות, ניהול כלכלי, הנהלת חשבונות, דוחות מידע עסקי BI.

הצטרפותה של חברת Navitaire מהווה צעד חשוב עבור אמדאוס בכך שהיא מרחיבה את הפרופיל העסקי ואת הידע בתחום תעופה מסחרית. שילוב הטכנולוגיה והידע של אמדאוס ו- Navitaire מבטיחה היערכות טובה יותר לדרישות הלקוחות.

Navitaire תשתלב כקו עסקי מובהק בתוך יחידת ה- IT לחברות תעופה שמעניקה אמדאוס (תוספת משלימה למגוון מוצרי Altea). מנכ"ל Navitaire, דיוויד פי. אוונס ישאר בתפקידו ומעתה החברה תקרא Navitaire an Amadeus Company .

אמדאוס מתכננת לשווק את שני קווי המוצר באופן נפרד ותמשיך להשקיע בשתי הפלטפורמות, תוך שדרוג המוצרים והפונקציות המוצעות לכל סוגי חברות התעופה.

רכישת Navitaire בידי אמדאוס קיבלה את כל האישורים הרגולטורים הדרושים, לרבות אישור תחרות עסקית בארה"ב, האיחוד האירופי וברזיל.

 

Exit mobile version