Site icon IAS

אל על מתחילה את מכירת כרטיסי הטיסה לטוקיו

מבט על העיר טוקיו. צילום Depositphotos

בהמשך להודעתה מחודש מאי על הטיסות החדשות לטוקיו, הודיעה חברת התעופה אל על הבוקר על השקת קו הטיסות הישירות שלה בין ישראל ליפן. הקו יחל לפעול בחודש מרץ 2020 באמצעות שלוש טיסות שבועיות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר החדישים שלה.

קמפיין אל על לטיסות החדשות לטוקיו. צילום יח"צ

השקת הקו היא חלק מאסטרטגיית החברה להרחבת רשת יעדיה בהתאם לביקושי הנוסעים הישראליים והתיירות הנכנסת לישראל, במקביל להתחדשות צי המטוסים של החברה. לאחרונה השיקה אל על קווים לסן פרנסיסקו, לאס וגאס, אורלנדו (בחודשי הקיץ), ניס ומנצ'סטר ותחל להפעיל טיסות ישירות לשיקגו בשנת 2020. זאת, לצד התחדשות בצי מטוסי דרימליינר חדשים, המונה עד כה 11 מטוסים ואשר ימנה עד מרץ 2020  16 מטוסים.

הביקוש ליפן כיעד תיירותי ועסקי גדל בשנים האחרונות במספרים גדולים: כ-40,000 ישראלים ביקרו ביפן בשנת 2018 וכ-20,000 יפנים בישראל. מכירת הכרטיסים לטיסות הישירות של אל על מתל אביב לטוקיו מתחילה כשנה לפני פתיחת אולימפיאדת טוקיו 2020

החברה תציע שלוש טיסות שבועיות ישירות במטוסי הבואינג 787 דרימליינר. לרגל ההשקה, תציע החברה עד ה-10 בספטמבר כרטיסי טיסה במחיר החל מ- 999 דולר הלוך ושוב במחלקת תיירים הכוללים כבודה והושבה

טיסת הבכורה של אל על מנתב"ג לטוקיו, LY091, תמריא ביום רביעי, 11/3/2020 וטיסת הבכורה מטוקיו לישראל, LY092, תמריא למחרת ביום חמישי, 12/3/2020.

 לו"ז הטיסות החל מאביב 2020:

 טיסות ההלוך LY091 תצאנה מנתב"ג בימים מוצ"ש, שני ורביעי. זמן טיסה כ- 11:30 שעות; טיסות החזור LY092 תצאנה מטוקיו בימים ראשון, שלישי וחמישי. זמן טיסה כ-12:30 שעות.

במסגרת ההשקה תינתן הטבה מיוחדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על ובעלי כרטיס האשראי FLYCARD: למחזיקי כרטיס האשראי פליי קארד: כרטיס החל מ-2000 נקודות כולל תוספת מזומן. הטבה מיוחדת לחברי מועדון הנוסע המתמיד:  כרטיס החל מ-2,400 נקודות כולל תוספת מזומן.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, אמר: "אנו מתרגשים לפתוח במכירת כרטיסים לטיסות אל על הישירות לטוקיו. ההחלטה על פתיחת נתיב טיסה ישיר ליפן התקבלה לאחר בקשות הולכות וגוברות של לקוחותינו וכעת נוכל להציע את חווית הטיסה במטוסי הדרימליינר החדשים גם בטיסות ישירות לארץ השמש העולה.הקו החדש יאפשר לקדם ולפתח את התיירות היפנית לישראל. לחשוף את אזרחיה של יפן לעושר התרבותי, להיסטוריה ולנופים הייחודיים של ישראל".

לדבריו, פתיחת הנתיב הישיר ליפן, בפרט בשנה בה צפויים להיערך בה המשחקים האולימפיים, צפויה להגדיל את התנועה ולחזק באופן משמעותי את הקשרים הכלכליים והמדיניים בין ישראל ויפן.

Exit mobile version