Site icon IAS

אל על משיקה שירות אינטרנט אלחוטי גם בטיסות ליעדי צפון אמריקה

מטוס אל על. צילום יח"צ

לאחר ההשקה המוצלחת בטיסות ליעדי אירופה, מציעה אל על את שירות ה-WiFi במטוסים גם ליעדי צפון אמריקה. שירות האינטרנט האלחוטי במטוסים של אל על מוצע בשלוש חבילות גלישה אשר אינן מוגבלות בזמן ובנפח גלישה למשך הטיסה.

מערכת EL AL WiFi מציעה שירות אינטרנט מהיר בטכנולוגיית KA BAND שהינה המתקדמת בתעשייה בתקשורת לוויינית רחבת פס, כך שהנוסעים ייהנו מחוויית גלישה איכותית ומהירה.

המערכת תאפשר לנוסעים המשתמשים בסמארטפונים, טאבלטים או מחשבים ניידים גלישה באתרים, התחברות לדואר אלקטרוני והודעות מיידיות, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, האזנה למוסיקה וצפייה בסרטים במהלך הטיסה.

את חבילת הגלישה ניתן לרכוש בעת השהייה במטוס באמצעות פורטל EL AL WiFi.התשלום עבור השירות יתאפשר באמצעות כרטיס אשראי,  בשימוש בנקודות חברי מועדון הנוסע המתמיד או באמצעות ה- FLYCARD. ללקוחות חברי מועדון במעמד TP השירות מוצע ללא עלות.

טבלת מחירי אינטרנט במטוסי אל על

המחירים הם לתקופת ההשקה עד לתאריך 30.04.2019.

שירות ה- WiFi של אל על מוצע גם בטיסות טרנס אטלנטיות ליעדי צפון אמריקה: ניו יורק, טורונטו, לוס אנג'לס, מיאמי, והחל מהשקת הקווים גם לסן פרנסיסקו (בחודש מאי) ולאס וגאס (בחודש יוני 2019)

מערכת האינטרנט של אל על פועלת כעת ב-18 ממטוסי החברה – כל מטוסי הדרימליינר של החברה שהגיעו עד כה (8),  צי מטוסי בואינג 737-900 (8) וב-2 מטוסי בואינג 737-800

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על: "אנו  מכירים בצרכי לקוחותינו וגאים להציג את המוצר הטוב ביותר לטסים מישראל ליעדי צפון אמריקה בתחום שירותי ה- WiFi במטוסים. השקענו מאמצים רבים על מנת לספק ללקוחותינו בקווים לצפון אמריקה מערכת  WiFi מהמתקדמת והחדשנית ביותר בעולם התעופה."

Exit mobile version