Site icon IAS

אל על מחבקת את החיילים הבודדים ביום העצמאות

כחברת התעופה הנושאת את דגל מדינת ישראל מציינת חברת אל על מידי שנה  את יום העצמאות באווירה חגיגית. לקראת יום העצמאות מציעה אל על, בשיתוף פעולה עם האגודה למען החייל, הנחה מיוחדת של 30% בטיסות אל על למשפחות החיילים הבודדים על מנת לאפשר להם לחגוג יחדיו את יום העצמאות בישראל.

המבצע הנוכחי משתלב בתוך המהלך המתמשך של אל על לאיחוד החיילות והחיילים הבודדים עם משפחותיהם. המהלך החל בראש השנה במבצע "חיבוק איתן"  שבו אל על התגייסה בשיתוף האגודה למען החייל והתאחדות בתי המלון בישראל, להטיס לארץ, ללא עלות, הורים לחיילים בודדים שלקחו חלק במבצע "צוק איתן" , ממגוון יעדיה בעולם, ברכבת אווירית מיוחדת.

דוד מימון , מנכ"ל אל על : "חברת אל על מציינת את יום העצמאות בהוקרה לחיילים ולחיילות הבודדים. כאות הוקרה לחיילים ולחיילות הבודדים שלקחו חלק בלחימה במבצע "צוק איתן" וכהמשך למבצע "חיבוק איתן" שיזמנו בראש השנה, בו איחדנו את החיילים הבודדים עם משפחותיהם, יזמנו מבצע מיוחד זה, על מנת לאפשר לחיילים לקבל חיבוק מקרוב מהיקר להם מכל, ביום העצמאות. אל על, כחברה לאומית, מוקירה ומודה בפרויקט המיוחד הזה לפעילותם  של החיילים ומאחלת להם ולמשפחותיהם שנת שלום וביטחון."

 

אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל: "האגודה למען החייל מחבקת את חיילי צה"ל בכלל ואת החיילים הבודדים בפרט. החיילים הבודדים מגיעים לישראל ומתגייסים לצה"ל כמעשה הירואי וציוני ממדרגה ראשונה. שיתוף הפעולה עם אל על יקל על הוריהם ויאפשר להם להגיע לארץ ולחגוג יחד עם ילדיהם את יום העצמאות של מדינת ישראל".  

 

המחירים המיוחדים יינתנו  למשפחות החיילים הבודדים, לעד שני קרובי משפחה מדרגה ראשונה, מיעדי אל על הבאים: ארה"ב (ניו יורק ולוס אנג'לס)  וקנדה, רוסיה, צרפת, אנגליה, בלגיה, איטליה, גרמניה (מפרנקפורט ומינכן בלבד), הולנד, שוויץ, ספרד, רומניה, פולין ואוסטריה, דרום אפריקה, הודו, סין ותאילנד.

 

Exit mobile version