Site icon IAS

אל על ושופרסל בשיתוף פעולה הכולל צבירת נקודות על קניית מזון ופארם

מימין, ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ופליי קארד, איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, גונן אוסישקין מנכ"ל אל על ולוי הלוי מנכ"ל כאל. צילום סיון פרג'

חברת אל על ושופרסל מודיעות היום על שיתוף פעולה ייחודי בין שני הגופים. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות כרטיס האשראי FLY CARD של אל על ליהנות מיחס צבירה כפול והטוב ביותר כיום בשוק- 1:125 בכרטיס ה-FLY CARD ו-1:95 בכרטיס הפרימיום עבור רכישות בשופרסל, שופרסל אונליין ו- Be. משמעות המהלך היא שלקוחות יוכלו לצבור נקודות על רכיב הקניות המרכזי של כל משק בית בישראל – מזון ומוצרי פארם. צבירת הנקודות המואצת ברשת שופרסל, שופרסל אונליין ו-Be תחל ב 1.12.2019.

בנוסף, מחזיקי כרטיס האשראי של שופרסל יוכלו ליהנות ממסלול תעופה ייחודי במועדון שופרסל, אשר ישלב בין הטבות המועדון של שופרסל לבין צבירת נקודות באל על ביחס המרה מועדף של 1:175 על הקניות בקבוצת שופרסל, ומיחס של 1:350 על קניות מחוץ לרשתות הקבוצה. הכרטיס הוא חוץ בנקאי ויונפק ע"י חברת כאל בעלות של 15.90 שקל בחודש. הכרטיס יושק במהלך הרבעון הראשון של 2020 וההשתתפות במסלול התעופה תחייב הנפקת כרטיס חדש.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר: "אנו שמחים להציג היום שיתוף פעולה חדשני עם חברת אל על, במסגרתו מושק לראשונה מסלול תעופה ייחודי שמעניק ללקוחותינו את ההטבות של כרטיס האשראי של שופרסל והטבות מועדון הנוסע המתמיד של אל על. אנו שואפים ופועלים כל העת לתת מענה כולל ללקוחותינו כדי לאפשר להם ליהנות מהטבות רחבות ככל הניתן, במגוון רחב של תחומים. כבר לא צריך לבחור, אפשר לקבל את ההטבות והנקודות יחדיו במסלול התעופה החדש. אני מודה לשותפנו באל על ומאחל לכולנו הצלחה רבה יחד בהמשך הדרך״.

יותר מ-2 מיליון חברים במועדון הנוסע המתמיד של אל על

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, הוסיף ש"כחברת התעופה המובילה בישראל אנו פועלים באופן מתמיד לשדרוג חוויית הלקוח בין אם על ידי חידוש צי המטוסים, הרחבת יעדי אל על, שדרוג בהצעת הערך לנוסעי היוקרה ועוד. היום אנו מכריזים על שיתוף פעולה ייחודי עם שופרסל, קבוצת הקמעונאות המובילה בישראל, כדי לאפשר ללקוחותינו ליהנות מצבירת נקודות ברשת מזון ופארם, אותה הם פוקדים כמדיי שבוע ולהגשים את חלום הטיסה באופן מהיר מאי פעם".

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-FLYCARD: "מזון ופארם הן בין ההוצאות הגבוהות ביותר בכרטיס האשראי עבור כל משק בית בישראל, וככרטיס התעופה המוביל בישראל היה חשוב לנו לאפשר ללקוחותינו ליהנות מיחס הצבירה האטרקטיבי בישראל גם על מרכיב חשוב זה בהוצאות מסוג אלו. כך לקוחות פליי קארד יוכלו להפוך את הקניות שלהם בקלות יתרה לטיסות באל על".

למועדון הנוסע המתמיד של אל על יותר מ- 2 מיליון חברים בישראל ובעולם. למועדון כרטיס האשראי FLY CARD, המעניק מגוון הטבות ייחודיות, לרבות קצב צבירה מהיר יותר ותנאי מימוש טובים יותר. עד כה מונה FLY CARD יותר מ-330,000 כרטיסים.

המהלך של אל על הוא כמובן תשובה לכרטיס החדש SkyMax שהושק בימים אלה ומאפשר להשתמש בנקודות בכל חברות התעופה ולא רק בחברה אחת.

Exit mobile version