Site icon IAS

אל על: גונן אוסישקין מונה לסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים

גונן אוסישקין החל עבודתו באל על בשנת 2004, במסגרת תפקידיו הקודמים באל על שימש כקצין ראשון בצי ה- 747-400, לאחר מכן כיהן כ- 10 שנים בתפקידים ניהוליים שונים, מתוכם 8 שנים בחטיבת מסחר וקשרים תעופתיים לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, ראש אגף לו"ז ומערכות הפצה וראש אגף ניהול הכנסות. תפקידים אותם ביצע בהצלחה רבה. החל משנת 2014 מכהן כממונה על האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא"ר) באל על. במסגרת תפקידו  הוביל יחד עם גורמים נוספים בחברה, את תהליך המו"מ והחתימה על עסקת ההצטיידות הגדולה בתולדות החברה של מטוסי הדרימליינר ואת עסקת המנועים של חברת רולס רויס. גונן אוסישקין בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

שלי זהבי מכהן כסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים משנת 2014. שלי החל את דרכו בחברת אל על בשנת 1970 במחלקת הצבת צוותים ולכל אורך מסלול הקריירה שלו מילא קשת תפקידים רחבה בחטיבות המסחר, המטענים ומבצעים הן בארץ והן בחו"ל.

דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר היום: "בשם הנהלת החברה וכל עובדי אל על, אני מבקש להודות באופן אישי לשלי על פועלו ותרומתו לחברה במהלך שנות שירותו בחברה. שלי הוא לא רק מנהל משכמו ומעלה ומקצוען בתחום התעופה, הוא גם חבר ורגיש לזולת. אני מוקיר ומעריך את העשייה הרבה והמשמעותית של שלי במשך כל שנות כהונתו, במהלכן השקיע לילות כימים בקידום מטרות החברה.גונן מגיע מתוך החברה ומכיר אותה היטב ואני שמח למנות אותו לתפקיד סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים; גונן ביצע את כל תפקידיו  באל על בהצלחה רבה ואני משוכנע כי יבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר. אני מאחל לגונן הצלחה בתפקידו ומשוכנע כי הניסיון הרב שהוא מביא עמו לתפקיד, יאפשר לו להתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים לפתחינו."

שלי זהבי: "אני מבקש להודות להנהלת אל על ולמנכ"ל דוד מימון על 47 שנות עשייה משותפת ומאתגרת. אעשה כל שביכולתי בכדי  לסייע לגונן  להיכנס לתפקידו בצורה הטובה ביותר ואני משוכנע שהוא יבצע אותו בהצלחה רבה."

גונן אוסישקין אמר היום: " אני מודה למנכ"ל דוד מימון על האמון שנתן בי במינוי לתפקיד המאתגר ומצפה לקחת חלק פעיל באתגרים העומדים בפנינו."

 

Exit mobile version