Site icon IAS

אל על ברשימת 25 החברות הטובות בעולם: חמישה כוכבי שירות ב-APEX

סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי, מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה, ומנכ״ל APEX, ג׳ו לידר. צילום אל על

חברת אל על זכתה זו השנה החמישית ברציפות בציון המרבי – חמישה כוכבים – בדירוג היוקרתי של APEX (Airline Passenger Experience Association), ארגון התעופה הבין־לאומי לחוויית נוסעים. הדירוג מבוסס על ניתוח מיליוני משובים של נוסעים ביותר מ־600 חברות תעופה ברחבי העולם, שבחנו את חוויית הטיסה בחמישה פרמטרים עיקריים: שירות צוותי האוויר, מזון ומשקאות, מערכות בידור, נוחות המושבים ושירותי גלישה (Wi-Fi). מתוך מאות החברות שנבדקו, פחות מ־7% בלבד הצליחו להגיע לרמת חמישה כוכבים.

השנה, לראשונה, אל על נכנסה גם לרשימת 25 חברות התעופה המובילות בעולם של APEX – הישג יוצא דופן המציב אותה לצד חברות בינלאומיות מהשורה הראשונה, בהן Singapore Airlines, Cathay Pacific, Qantas, JetBlue ולופטהנזה. הכניסה לרשימה היוקרתית מהווה הבעת אמון עולמית ברמת השירות של אל על ובמאמציה המתמשכים לשדרוג חוויית הנוסעים.

סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי:
״כניסת אל על לראשונה לדירוג היוקרתי ביותר של 25 חברות התעופה המובילות בעולם היא עדות לכך שתחום השירות מצוי בתנופה מתמדת, כחלק ממימוש התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה. על אף אתגרי המלחמה שבאים לידי ביטוי גם באחוזי תפוסה גבוהים ביחס לעולם, אל על ממשיכה להשתפר לאורך כל הדרך. שירות הוא מסע בלתי נגמר, וצוותי האוויר שלנו, יחד עם כלל אנשי אל על, פועלים להעצים את חוויית הנוסעים ולהעניק להם שירות ברמה בין־לאומית. אנו גאים בהישג ובהכרה של APEX, ורואים בו בסיס להמשך השקעה, חדשנות ושדרוג מתמיד״.

ארגון APEX הוא גוף עולמי ללא מטרות רווח הפועל מעל 40 שנה לשיפור חוויית הנוסעים בענף התעופה, בשיתוף עם IFSA (International Flight Services Association) ו־FTE (Future Travel Experience).

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version