Site icon IAS

אל על בהטבה למזמינים דרך אתר החברה ובאפליקציה

הטבה משתלמת במיוחד למזמינים טיסות דרך אתר החברה ובאפליקציה. צילום יח"צ

אל על יוצאת בהטבה משתלמת במיוחד למזמינים טיסות דרך אתר החברה ובאפליקציה. לקוחות שירכשו שני כרטיסי טיסה ומעלה בכלל המחלקות ולכלל יעדי החברה, דרך אתר החברה או באפליקציה, יוכלו ליהנות משובר לאתר Fly & Buy בסך $30.

המבצע יהיה תקף לרכישה בין התאריכים  12-19.2.20  לטיסות היוצאות מישראל בין התאריכים 12.02.2020 ועד 30.06.2020.

המבצע תקף להזמנה של טיסות אל על היוצאות מישראל בלבד. בסיום תהליך ההזמנה יקבל הלקוח הודעת דיוור עם קוד קופון למימוש ההטבה באתר FLY&BUY. השובר ניתן למימוש החל מ-30 ימים בטרם מועד הטיסה ועד 72 שעות לפני המראה.

בשנה האחרונה משקיעה אל על רבות בהתחדשות הדיגיטלית, החל משדרוג משמעותי של אפליקציית החברה וכלה בהשקת מנוע הזמנות חדש בקיץ האחרון. כל אלה, מציעים חוויית משתמש משודרגת עבור הלקוחות, מקצרות הליכים ומאפשרות ללקוחות מועדון הנוסע המתמיד לממש נקודות באמצעות רכישה של כרטיסי טיסה ושירותים נלווים.

המבצע תקף לכלל יעדי אל על הישירים (למעט כרטיסי בונוס E/X), חבילות נופש וכרטיסים שנרכשו בזירת המכירות הפומביות. הקופון לא ניתן למימוש במטוסי אל על, אלא בהזמנה מראש באתר Fly & Buy.  בכפוף לתנאי התקנון כפי שמופיעים באתר החברה.

וירג'ין אטלנטיק. מלונדון לדרך היין בקייפטאון. צילום מלווין נילסון

מלונדון לקייפטאון עם וירג'ין אטלנטיק

החל מה-25 לאוקטובר 2020 תחדש חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק את הקו היומי לונדון הית'רו-קייפטאון במטוס האיירבס A350. טיסת ההלוך תפעל כטיסת לילה היוצאת מהית'רו בשעה 16:20 ותגיע לקייפטאון בשעה 05:55 ואילו טיסת החזור תצא מקייפטאון בשעה 08:00 ותנחת בהית'רו בשעה 18:00. ההזמנות ייפתחו ב- 18.2 והמחירים יהיו החל מ- 713 ליש"ט לאדם.

"2020 היא שנה מרגשת במיוחד של המשך צמיחה עבור וירג'ין אטלנטיק," אמר סמנכ"ל המסחר הראשי של החברה, יואה ג'רווינן. "אנו שמחים לטוס שוב לקייפטאון ומצפים למספר רב של נוסעים שיעדיפו להעביר את החורף ביעד שימשי שמשלב בין טיולים רגליים, ספארי וכמובן דרך היין המפורסמת בעולם".

Exit mobile version