Site icon IAS

אייר קנדה משדרגת את החוויה הקולינרית באוויר לכל המשפחה

אייר קנדה משדרגת את התפריטים בטיסות. צילום אייר קנדה

אייר קנדה (Air Canada) הודיעה על שדרוג מקיף של התפריטים עטורי הפרסים שלה עבור כל הלקוחות, עם כמאה מתכונים עונתיים מתחלפים חדשים המציגים טעמים גדולים יותר ונועזים לצד חטיפים ומשקאות חדשים. אייר קנדה גם נותרה חברת התעופה היחידה בצפון אמריקה להציע ארוחות ילדים חמות וטריות לרכישה באמצעות תוכנית הביסטרו שלה, תוך שימת דגש על מחויבותה לחוויות משפחתיות.

"אנו גאים להציג את אפשרויות האוכל החדשות והטעימות הללו, הכוללות מוצרים ומרכיבים קנדיים תוצרת בית המשקפים את המגוון של קנדה ואת הטעמים וההעדפות של הלקוחות שלנו", אמר סקוט או'לירי (Scott O'Leary), סגן נשיא, נאמנות ומוצר באייר קנדה. "המחשבה והאכפתיות שהבאנו לשדרוג התפריטים שלנו, ולהבאת טעמים חדשים ורעננים לכולם, היא אחת הדרכים שאנו משקיעים בכל היבט של מסע הלקוחות שלנו כדי להפוך את הטיסות לטובות עוד יותר."

התוכנית הקולינרית החדשה והמשודרגת של חברת התעופה מדגישה את השפעתם של השותפים הקולינריים הוותיקים עטורי הפרסים של אייר קנדה השף דיוויד הוקסוורת (David Hawksworth), השף ויקראם ויג' (Vikram Vij) והשף ג'רום פרר (Jérôme Ferrer) בהצגת טעמים, מרקמים וחומרי גלם טריים ואיכותיים לצד מבחר יינות מהסומלייה עטורת הפרסים של Air Canada Véronique Rivest.

מטוס דרימליינר של אייר קנדה. צילום אייר קנדה

אייר קנדה נותרה חברת התעופה היחידה בצפון אמריקה המגישה ארוחות טריות וחמות בטיסות במחלקת עסקים בצפון אמריקה שאורכן מתחת לשעתיים.

השנה, אייר קנדה גם תרחיב את שירות הארוחות הפופולרי שלה בהזמנה מוקדמת, עם ההשקה לכלול שירותי פרימיום בצפון אמריקה, החל בטיסות המציעות מחלקות Signature Class ו-Premium Economy. בהמשך השנה, תוכנית ההזמנה המוקדמת תציג אפשרויות עבור לקוחות במחלקות פרימיום לבחור מראש את הארוחה השנייה שלהם בטיסות בינלאומיות.

פרטים נוספים על התפריט המשודרג החדש של אייר קנדה ותוספות האוכל נמצאים בכתובת: http://aircanada.com/bonappetit

Exit mobile version