Site icon IAS

אייר קנדה זכתה בפרס APEX לבידור בצפון אמריקה לשנת 2024

נוסעות אייר קנדה נהנות מבידור במטוס. צילום אייר קנדה

טקס חלוקת פרסי APEX, שנערך ביום רביעי (27 במרץ, 2024) בליסבון, העניק לראשונה לחברת אייר קנדה (Air Canada) את הפרס לבידור הטוב ביותר בצפון אמריקה לשנת 2024, המבוסס על דירוג גבוה מאלפי נוסעים.

תוכניות הבידור החינמיות והנרחבות של אייר קנדה בטיסה כוללות יותר מ-1,400 שעות של סרטים, 1,900 שעות של תוכניות טלוויזיה, יותר מ-600 שעות של מוזיקה ופודקאסטים, ומבחר של תחנות טלוויזיה בשידור חי.

" אני מודה ללקוחות שלנו על נאמנותם. אנחנו ממשיכים להוסיף תוכן לפי דרישה, אז הישארו מעודכנים כי מוצרים מרגשים נוספים יושקו בקרוב!" אמר ג'ון מודי (John Moody), מנכ"ל, מוצר טיסה באייר קנדה.

בשלושה ממטוסי האיירבוס A321 החדשים של חברת אייר קנדה, קיימת לנוסעים היכולת לצפות במסלול הטיסה החיצוני ממעוף הציפור הודות למצלמות המותקנות בזנב ובבטן המטוס ומשודרות על גבי המסכים האישיים. האופציה הקיימת לראשונה עבור מטוס צר גוף. בכל 15 המטוסים בצי האיירבוס A321 צפויים להיות מותקנות מצלמות חיצוניות עד סוף 2025.

APEX שיתפה פעולה עם TripIt מבית Concur, אפליקציית ארגון הנסיעות בעלת הדירוג הגבוה בעולם, כדי לאסוף משוב אנונימי של נוסעים. עבור פרסי 2024, כמעט מיליון טיסות דורגו על ידי נוסעים ביותר מ-600 חברות תעופה ברחבי העולם באמצעות סולם של חמישה כוכבים. על אותו מסך, ניתנה לנוסעים ההזדמנות לספק דירוג אנונימי בחמש קטגוריות משנה: נוחות מושבים, שירות תא הנוסעים, מזון ומשקאות (המוצגים בשיתוף עם IFSA), בידור ו-Wi-Fi.

Exit mobile version