Site icon IAS

אייר פראנס: פלטפורמה דיגיטלית לנוסעים חובבי ספורט

אפליקציית הריצה החדשה של אייר פראנס. צילום יח"צ

חברת התעופה אייר פראנס משיקה את פלטפורמת Air France Running, פלטפורמה המאגדת קהילת חובבי ריצה מכל רחבי העולם, ואשר מסתנכרנת עם אפליקציות הריצה האישיות. מאז שהושקה, אלפי רצים מלמעלה מ-60 מדינות כבר נרשמו לתכנית.

במהלך 2018, תציע החברה מספר אתגרי כושר ותגריל כרטיסי טיסה והשתתפות במרוץ ל-10 מתחרויות הריצה היוקרתיות ביותר: מסנטיאגו דה צ'ילה ועד ניו יורק, מהוואנה ועד בואנוס איירס, מפריז ועד וונציה. בכך מציעה החברה לנוסעיה הזדמנות להשתתף במרוץ החלומות שלהם, ובו בעת גם לחקור את העולם ולגלות מקומות חדשים.

איך זה עובד?

גולשים המעוניינים להצטרף לאתגר הספורטיבי, מוזמנים לפתוח חשבון אישי באתר airfrancerunning.com כדי לקבל גישה קבועה לכל האתגרים הספורטיביים, לנסות לזכות בחבילות טיסה למרוצים ברחבי העולם ולהשוות את ביצועיהם הספורטיביים ברשתות החברתיות: פייסבוק וטוויטר.

המשתתפים יוכלו לזכות ב חבילת “Flight & Bib” הכוללת כרטיס כניסה והשתתפות במרוץ, כרטיסי השתתפות במרוצים השונים ואבזרים נלווים ממותגים של Air France. האתגרים מותאמים לרצים בכלל הרמות.

במסגרת הפעילות, לחברי מועדון הנוסע המתמיד Flying Blue יוצעו בנוסף פרסים ייחודיים, שיאפשרו לחברים סיכוי כפול לזכות בפרסים המוצעים.

אחד המרוצים הבינלאומיים הראשונים בחסותה של Air France Running הוא מירוץ אדידס 10K, שיתקיים ביום ראשון, ה-10 ביוני בפריז. רצים מרחבי העולם יוכלו לשתף את האירוע הספורטיבי באפליקציית SnapChat, בתוספת פילטר מיוחד של אייר פראנס, ולנסות לזכות בשני כרטיס טיסה ליעדים רחוקים, כמו גם באבזרי טיסה שונים אותם יהיה ניתן לאסוף בעמדת אייר פראנס.

Exit mobile version