Site icon IAS

אייר פראנס משיקה טיסה ישירה מתל אביב למארסיי

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM הודיעה היום כי תחנוך קו ישיר חדש מתל אביב לעיר מארסיי. הקו יפתח ב- 5 בספטמבר 2012, ויפעל 3 פעמים בשבוע: בימים ראשון, רביעי ושבת. עלות הרכישה למקדימים להזמין כרטיס תעמוד על 370 דולר.

הקו החדש (אשר יופעל באמצעות מטוס האיירבוס 320, בעל התפוסה של 178 מקומות), מהווה המשך להצלחת הקו הישיר של החברה מתל אביב לעיר ניס, אשר נחנך בחודש אפריל האחרון. במקביל, הוספת מארסיי לרשימת היעדים הישירים מישראל משקפת את עיקרי התכנית האסטרטגית החדשה שפרסמה אייר פראנס לפני מספר חודשים, המבקשת להגדיל ולחזק את היצע נתיבי התעופה בתוך צרפת בהם, במטרה להתרחב עוד במהלך השנה בלמעלה מ-50 קווי תעופה חדשים ליעדי נופש בצרפת ובאגן הים התיכון. 

ויויאן דל מאס, מנכ"ל אייר פראנס KLM ישראל: "אנו שמחים וגאים על השקת היעד הישיר השלישי של אייר פראנס בצרפת. חניכתו המהירה נולדה גם נוכח ההצלחה של הקו הקודם שהשקנו לניס לפני כחודש וחצי והביקוש הרב בו נתקלנו ליעדים נוספים מסוג זה. זוהי הזדמנות ייחודית להציע לקהל הישראלי קו תעופה ישיר למארסיי, העיר השניה בגודלה בצרפת. אייר פראנס תמשיך לפעול על מנת לענות על צרכי הנוסע הישראלי ולספק לו מגוון טיסות ליעדים בכל העולם, תוך הענקת שירות איכותי ותעריפים נוחים"

 

העיר מארסיי היא העיר השנייה בגודלה בצרפת, אחרי עיר הבירה פריז. היא נמצאת בדרום -מזרח צרפת, על חופי הים התיכון.  מארסיי משמשת גם כעיר בירה לחבל הארץ פרובנאס, והנמל שלה הוא הנמל המסחרי הגדול ביותר בצרפת ובאזור הים התיכון . מארסיי ידועה גם בקולינריה השלה: מקור מרק הדגים הצרפתי המפורסם מגיע מאזורה, הפסטיס ועוד. 
 
קבוצת התעופה אייר פראנס KLM נולדה מאיחודן של שתי חברות התעופה, אייר פראנס הצרפתית ו- KLM ההולנדית, בשנת 2004, והיא מהווה את קבוצת התעופה הגדולה באירופה. אייר פראנס, חברת התעופה הלאומית של צרפת הפועלת משנת 1933, חגגה לא מכבר 60 שנות פעילות בישראל. KLM, הפועלת משנת 1919, מחלוצות תחום התעופה האזרחית, פועלת בישראל מזה 70 שנה.

אייר פראנס וKLM, משתייכות לברית התעופה הבינלאומית SKYTEAM, בה פועלות 12 חברות תעופה נוספות. הברית מציעה כ- 15,000 טיסות יומיות ל-728 יעדים ב-149 ארצות. שיתוף פעולה זה מעניק לנוסעים יותר טיסות ליותר יעדים וכן מאפשר צבירה משותפת של מיילים לתכנית הנוסע המתמיד של החברה, מועדון ה- "Flying Blue".
אייר פראנס מפעילה מדי שבוע 21 טיסות בקו פריז-ת"א ובחזרה וכן-3 טיסות שבועיות לניס-טיסת איר רפאנס למרסיי תוסיף עוד 3 טיסות שבועיות לאיזור זה. KLM מפעילה מדי שבוע 7 טיסות בקו אמסטרדם-ת"א ובחזרה.

Exit mobile version