Site icon IAS

אייר ניו זילנד: קמפיין שיווקי חדש

חברת התעופה אייר ניו זילנד חשפה את העיצוב החדש של מטוסיה, שיכנס לתוקף במהלך השנה. על המטוס הצבוע בשחור לבן יתנוסס צמח השרך . רוב המטוסים יהיו צבועים בלבן וחלק קטן מהצי יצבע בשחור.

 

כמו כן, נחתם הסכם בין חברת התעופה והמשרד האחראי על שיווק התיירות לניו זילנד- Tourism New Zealand, בשווי של יותר מ-20 מיליון דולר לקידום התיירות למדינה ממספר מדינות בעולם.

 

ההסכם שנחתם יגדיל ב-80% את תקציב הפרסום בהשוואה ל-2012 ויתמקד במדינות כמו: אוסטרליה, סין, הונג קונג, יפן, צפון אמריקה, בריטניה ואירופה ושווקים חדשים כמו הודו ואינדונזיה.

 

כריסטופר לוקסון, מנכ"ל אייר ניו זילנד: "ההסכם ירחיב את הקשר של חברת התעופה עם Tourism New Zealand,השותף השיווקי הגדול ביותר שלנו. כחברת התעופה הלאומית, גידול בתיירות הנכנסת הוא גורם קריטי להצלחה שלנו"

 

" אנו מטסים תיירים לניו זילנד יותר מכל חברת תעופה אחרת וזה טבעי שנפעל בשיתוף פעולה עם השותפים שלנו להגדיל את האפשרויות",הוסיף כריסטופר לוקסון.

 

מנכ"ל Tourism New Zealand, Kevin Bowler :" ההסכם עם אייר ניו זילנד והחלטת הממשלה בניו זילנד להשקיע 158 מיליון דולר בקידום התיירות ב-4 שנים הקרובות מאפשרות לשפר ולהרחיב את מאמצי השיווק".

 

אייר ניו זילנד ו- Tourism New Zealand עבדו גם בעבר בשיווק וקידום התיירות לניו זילנד.כזכור, קמפיין ההוביט  שזכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם ולאחרונה אירוח 180 עיתונאים ו-140 סוכני נסיעות מצפון אמריקה ואירופה.

Exit mobile version