Site icon IAS

איטה איירוויז, המובילה הרשמית של משלחת “Confindustria” לוושינגטון

מסיבת עיתונאים בינלאומית שנערכה באודיטוריום ספריית הזיכרון של Martin Luther King JR בוושינגטון די.סי. צילום איטה

איטה איירוויז (ITA Airways) היא המובילה הרשמית של התערוכה "מדמיינים את העתיד. ליאונרדו דה וינצ'י: בנפשו של גאון איטלקי", שאורגנה על ידי "Confindustria", איגוד התעשייה האיטלקית, לרגל פתיחת המטה החדש שלה בוושינגטון.

הפרויקט שפותח בשיתוף פעולה עם Veneranda Biblioteca Ambrosiana הוצג אתמול (ג') במהלך מסיבת עיתונאים בינלאומית שנערכה באודיטוריום ספריית הזיכרון של Martin Luther King JR בוושינגטון די.סי.

איטה איירווייז, שהשיקה ב-02 ביוני את קו הטיסות מוושינגטון דאלס לרומא פיומיצי'נו (לכתבה) הטיסה את חברי משלחת איגוד התעשייה האיטלקית ו- 12 דפים השייכים לקודקס אטלנטיקוס של ליאונרדו שהם יצירות בעלות ערך אמנותי והיסטורי שאין שני לו, ויוצגו עד ה-20 באוגוסט בספריית הזיכרון של מרטין לותר קינג JR.

"ITA Airways מתכבדת לשמש כשגרירה עולמית של התוצרת האיטלקית. אנו מחויבים, מאז היווסדנו, לייצג ולהפגין את מיטב המצוינות האיטלקית על ידי סיוע לייצוא הסגנון והתדמית של איטליה, המוכר בינלאומית כערש של תרבות ואמנות. לאור הנטייה והשליחות הטבעית הזו שלנו, אנו גאים על בחירתנו על ידי Confindustria כמוביל הרשמי של האירוע שנערך לציון פתיחת המשרד החדש שלהם בוושינגטון", אמרה אמיליאנה לימוסאני (Emiliana Limosani), מנהלת מסחר ראשית באיטה איירווייז ומנכ"ל Volare. החברה שלנו מרגישה זכות להיות חלק מהאירוע ההיסטורי הזה ואני גם רוצה להדגיש כיצד המרכז הראשי שלנו נקרא על שמו של לאונרדו דה וינצ'י, גאון מוכר ברחבי העולם".

איטה איירווייז, המובילה הרשמית של משלחת “Confindustria” לוושינגטון. צילום איטה

בנוסף, עם היעדים החדשים בצפון אמריקה שיושקו הקיץ מרומא פיומיצ'ינו לוושינגטון וסן פרנסיסקו, החברה תפעיל 122 טיסות שבועיות הלוך ושוב בין צפון אמריקה לאיטליה בשיא עונת הקיץ. הודות להסכם הקוד שייר עם דלתא איירליינס, ישנם יותר מ-100 יעדים פנים-ארציים שנוסעי ITA Airways יוכלו ליהנות מהם דרך המרכזים המקומיים של חברת התעופה האמריקאית, עם 40 יעדים מניו יורק JFK ומספר לא פחות משמעותי מבוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, וושינגטון, שיכולים לענות על הצרכים של רוב נוסעי העסקים והפנאי.

Exit mobile version