Site icon IAS

איזי ג?ט מרחיבה פעילות בגרמניה

איזי ג'ט, , הודיעה על פתיחת בסיס חדש בהמבורג כמו גם על הרחבת פעילותה בברלין החל מאביב 2014. ההודעה נמסרה עלי-ידי מנכ"ל איזי ג'ט קרולין מקול באירוע בהמבורג.

 

בהתבסס על ההצלחה של איזי ג'ט בהמבורג ובברלין, הבסיס החדש של איזי ג'ט ייחנך עם שלושה מטוסי איירבוס  A 319 בהמבורג ומטוס נוסף לבסיס בברלין.

 

איזי ג'ט ,תפעיל 15 טיסות נוספות מהמבורג בקווים המיועדים לעסקים ופנאי בנוסף לששת הקווים הקיימים ותציע כמעט 170 טיסות שבועיות במהלך קיץ 2014. עם יותר תדירויות והמראות בוקר מוקדמות מהמבורג, לוח הטיסות החדש יהפוך את איזי ג'ט לאטרקטיבית ביותר עבור אנשי העסקים באזור.

 

קרולין מקול, מנכ"ל איזי ג'ט, אמרה: " אני שמחה מאוד להודיע על פתיחת הבסיס חדש בהמבורג, שיאפשר לנו להכפיל את הפעילות שלנו באזור. המבורג וסביבתה הם מהכלכלות הדינאמיות באירופה, עם תעשיית תיירות צומחת ומשמעותית. בשנה האחרונה למעלה מחצי מיליון נוסעים נהנו מהתעריפים הנמוכים של איזי ג'ט, יחד עם השירות הידידותי שלנו. משמעות תוכנית ההתרחבות שלנו היא שאנו מצפים להסיע כפליים נוסעים בשנה הראשונה, מה שיביא אותנו לראשונה ללמעלה מיליון נוסעים בשנה ".

 

המבורג תהיה הבסיס ה-23 של איזי ג'ט ברשת הפאן- אירופאית שלה. המבורג היא העיר השנייה בגודלה בגרמניה והיא גם אחת מהכלכלות המשגשגות באירופה עם תעשייה מקומית חזקה של בנקאות, תעופה, אנרגיה מתחדשת, תקשורת ופרסום והנמל השני בגודלו באירופה. איזי ג'ט מצפה להטיס 275,000 נוסעי פנאי ועסקים נוספים להמבורג כבר בשנה הראשונה.

Exit mobile version