Site icon IAS

איזי ג?ט מציגה את מדי הצוות החדשים

נוסעי איזי ג'ט, רשת התחבורה מס' 1 באירופה, יתקבלו מעתה ע"י צוות המטוס לבושים במדים חדשים ואפנתיים שעוצבו בידי מעצב העל הבריטי בעל תואר חבר המסדר הבריטי MBE , ג'ף בנקס.

 

אחרי בדיקה, עיצוב והתאמה של הבגדים שנמשכו כחצי שנה, 6 אביזרי לבוש חדשים נוספו לבחירתם של עובדי צוות המטוס של החברה, בנוסף למדים הנוכחיים המשמשים אותם בלמעלה מ- 1000 טיסות יומיות ביותר מ- 30 מדינות.

 

עובדי צוות המטוס באיזי ג'ט, מונים למעלה מ- 3000 נשים וכמעט 1500 גברים, בגילאים הנעים בין 18 ל- 68. המדים החדשים תוכננו מתוך מחשבה על שני פרמטרים מרכזיים: נוחות ועיצוב. התוצאה הסופית היא קולקציה נוחה ללבוש, מחויטת ומחמיאה, המתאימה לכל המידות והגילאים של עובדי צוות המטוס.

 

איזי ג'ט חברה למעצב העל ג'ף בנקס מתאגיד הביגוד ICW Incorporatewear, אחד מתאגידי הביגוד הגדולים ביותר בבריטניה – כדי ליצור את המראה החדש. העיצוב החדש מדגיש את החיוניות והרוח של מותג איזי ג'ט ואת הצבע הכתום האופייני לחברה בפרשנות עדכנית.

 

למעלה מ-100 אנשי צוות נבחרו לנסות את הבגדים החדשים והם שפטו אותם לפי קטגוריות של נוחות, סגנון, שימושיות, מיתוג ותגובות הנוסעים. לאחר מכן העניקו אנשי הצוות משוב על המדים החדשים, תוך כדי שהם מגיבים על המראה, התחושה, העיצוב, עמידות והתאמת המדים למטוס. בכך השפיעו העובדים על תהליך ההחלטה הסופי לגבי המדים החדשים.

 

בנוסף לשתי שמלות המוחמאות ע"י צעיף חדש וארוך יותר, הניסוי הניב חגורה ותיק יד מעור לנשים וז'קט ועניבה לגברים במראה אופנתי וחדש, לאחר שזכו באהדה רבה בקרב צוות עובדי המטוס והנוסעים כאחד.

 

מנהלת השירות והנהלים של צוות המטוס באיזי ג'ט, אנג'לה מולן, אמרה:

"אנו נרגשים להציג את המדים החדשים של איזי ג'ט לעובדי צוות המטוס. עובדי הצוות שלנו הם הפנים של החברה, וחיוני שהם ייראו וירגישו מקצועיים, מייצגים ובטוחים במדים שלהם בכל זמן. התוספות החדשות אפנתיות ובו-זמנית מעשיות ומאפשרות להם לתת שירות בנוחות. ג'ף בנקס והצוות ב- ICW Incorporatewear עשו עבודה מצוינת!"

 

מעצב העל  ג'ף בנקס, אמר:

 

"Incorporatewear ואני שמחים מאוד על שניתנה לנו ההזדמנות לעבוד על פיתוח המדים החדשים של איזי ג'ט. המדים נראים ממש מדהימים, מכבדים את איזי ג'ט כמותג ומשקפים את החשיבות שהחברה נותנת להופעתם, נוחיותם ורווחתם של צוות עובדי המטוס שלה".

 

Exit mobile version