Site icon IAS

איזי ג'ט: הזוכים בתחרות הוד כפילותם לרגל האירוע המלכותי

הגינונים המלכותיים של משתתפי תחרות איזי ג'ט לקראת החתונה המלכותית. צילום יחצ

הגינונים המלכותיים של משתתפי תחרות איזי ג'ט לקראת החתונה המלכותית. צילום יחצ

כפילים של הזוג המלכותי, הנסיך הארי ומייגן,  זכו בתחרות הוד כפילותם, שערכה איזי ג'ט לרגל החתונה המלכותית שתתקיים בסוף השבוע. הצמד רייס ווטילוק מבריטניה וימקיולנדה סנטיסבן מספרד נבחר מבין חמישה זוגות מכל רחבי אירופה, שלקחו חלק בתחרות שהתקיימה בלונדון בשלביה הסופיים. התחרות, אותה יזמה איזי ג'ט, כללה למעלה מ -3,000 איש שהתחרו בתואר הנכסף. הזוג הזוכה זכה בטיסות איזי ג'ט ללא תשלום למשך שנה שלמה.

המועמדים הסופיים מכל רחבי אירופה נאבקו על התואר המלכותי וניסו להרשים את השופטים עם הגינונים המלכותיים שלהם שכללו הצעת חתונה רומנטית וזריקת זרי כלה כמיטב המסורת.

דאנקן לרקומב, לשעבר עורך ב"סאן" וחברו של הנסיך הארי השתתף בפאנל השופטים. לרקומב כתב ספר על הנסיך: הארי – הסיפור שמאחורי הקלעים. השופטים בחנו בקפדנות רבה את הזוגות והכריעו על סמך דמיונם לזוג וגינונים מלכותיים שגילו. לתחרות נרשמו גם מספר מתמודדים מוזרים, כולל חתול, עז ננסית וכלב.

רייס וויטלוק, 34, מבריטניה העוסק בהשבחת נכסים, אמר: "המשפחה והחברים שלי אמרו לעתים קרובות שאני נראה כמו הנסיך הצעיר, אבל לא חשבתי שאוכתר כמנצח בתחרות".

השותפה שלו, ימקיולנדה סנטיסבן, 34, מורה מספרד הייתה מרוצה באותה מידה ואמרה: "כבוד הוא לי להידמות לכלה לעתיד שהיא אחת הנשים המפורסמות ביותר בעולם".

שופט התחרות, דאנקן לרקומב, שהכריז על הזוג המנצח: "בחנתי בקפידה את המועמדים הסופיים וחשבתי שלכולם יש תכונות הדומות לזוג המלכותי המפורסם. ישנן איכויות מסוימות שנדרשות על מנת להידמות לזוג המלכותי, והזוג הזוכה שלנו מגלם אותן בצורה מושלמת".

לזוג המלכותי של איזי ג'ט תהיה הזדמנות לחוות נסיעה מלכותית כשהם רכובים על כרכרה רתומה לסוסים לאורך המסלול המלכותי המסורתי.

כל המועמדים הסופיים בתחרות הוטסו ללונדון כדי להשתתף בשלבים הסופיים, וזכו כולם בחוויית 'Royal easyJet', שכללה טיסות חזרה, לינה, מזון ותחבורה במהלך שהותם, סיור בארמון בקינגהאם וכרטיסים למוזיאון מדאם טוסו, שם זכו לפגוש בזוג המלכותי מפוסל בשעווה.

אודות איזי ג'ט

מטוס איירבוס של חברת איזי ג’ט (צילום: יחסי ציבור)

החברה מטיסה למעלה מ- 80 מיליון נוסעים מדי שנה כש- 12 מיליון מהם טסים למטרות עסקים. לאיזי ג'ט צי מטוסים של למעלה מ- 280  הטסים בלמעלה מ- 880 נתיבים בין 140 נמלי תעופה ב- 31 מדינות.

איזי ג'ט הפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל- 15 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

Exit mobile version