Site icon IAS

אורי שנבל: "לסוכן הנסיעות תפקיד מאוד חשוב בענף "

חברת סנורמה, נציגתה בישראל של תאגיד השייט רויאל קריביאן אינטרנשיונל, קיימה ביום רביעי, 13 בפברואר 2013 מפגש עיתונאים רב משתתפים שבו נתנה סקירה מעמיקה על מוצרי התאגיד ,נתונים כלכליים לשנת 2012 וצפי ל-2013.
 
ראשון ,דיבר אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה, שהתייחס בראשית דבריו למעמדו של סוכן הנסיעות בשוק הקרוזים בכלל ובחברת סנורמה בפרט: " סנורמה תומכת וחושבת שלסוכן הנסיעות  יש תפקיד מאוד חשוב בענף הזה, בטח ובטח בתיירות נשתית כמו קרוזים ואנו עוסקים רבות בהדרכה ובלימוד של סוכני הנסיעות בתחום הזה".
 
אורי שנבל התייחס גם לצמיחה העקבית בנושא הפלגות ישראלים ואמר: "אנחנו גדלים בעיקר ב-4-5 שנים האחרונות בסדר גודל שבין 10 ל- 30 אחוז בשנה. בשנה שעברה גדלנו מעל ל-15% ".
 
מנכ"ל סנורמה סבור שהגידול המתמשך נובע משתי סיבות עיקריות:הראשונה, ניפוץ סטיגמת המחיר שמייחסים לחופשת שייט ואמר: " קרוזים זה ממש לא יקר, זה הבסט ווליו פור מאני שאפשר להשיג , אנחנו מוכרים קרוזים שמתחילים בפחות מ-100$ ליום".
 
הסיבה השנייה לגידול במספר הישראלים היוצאים לחופשות קרוזים נובע מדבריו של אורי שנבל וקשור בין היתר לסיבה הראשונה והוא נושא גיל הנופשים, שעומד כעת באוניות רויאל קריביאן על גיל ממוצע של 35 שנים.
 
כמו כן, התייחס אורי לאוניות ואמר שלתאגיד רויאל קריביאן אינטרנשיונל האוניות הגדולות והחדשניות בעולם ואין לאף חברה אחרת את מה שיש לה להציע :  מגרש החלקה על קרח, מדרחוב,דגם של סנטרל פארק, לונה פארק לילדים ועוד דברים שהופכים את האונייה לדסטיניישן, ליעד.
 
שתי אורחות מהחברה המבקרות בישראל השתתפו במפגש העיתונאים: Helen Beck , אחראית על אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בתאגיד רויאל קריביאן אינטרנשיונל ו-Michelle Yanda , מנהלת שותפויות עסקיות של המותג העולמי.
 
הלן בק: " "בכל העולם ניכרת עליה בצריכת הפלגות ונופשי שייט. כיום לרויאל קריביאן ישנן 22 ספינות פאר המפליגות ליותר מ-270 יעדים ב-72 מדינות לאורך שש יבשות. בין היעדים הפופולאריים: אלסקה, קנדה, אירופה, אוסטרליה וניו-זילנד. אנו נמשיך ונפתח את השוק הישראלי הנמצא בצמיחה ונציע עוד מוצרים והטבות".
 
הלן העניקה סקירה מעמיקה והסבירה את ההבדלים בין החברות: רויאל קריביאן, שלה האוניות הגדולות בעולם מיועדות בעיקר למשפחות, סלבריטי קרוזס יוקרתית יותר ומיועדת לזוגות אבל גם למשפחות (עכשיו גם במסלולים קצרים יותר של 7 ימים) ואזמרה עם האוניות הקטנות במטרה להגיע קרוב ככל שניתן לערים הגדולות וליעדים בהן דרושות אוניות קטנות.
 
הלן התייחסה גם לאוניות החדשות הנבנות: " בקרוב תשיק רויאל קריביאן שתי ספינות חדשות, Quantum of the Seas , שתושק בסתיו 2014 ו- Anthem of the Seas, שתושק באביב 2015.
 
בנוסף, רויאל קריביאן וחברת הנופש MGM חברו יחדיו והשתיים מציעות חבילות אטרקטיביות והטבות ייחודיות ביניהן כרטיסי וי.איי.פי להופעות ותחרויות שונות, שדרוג חדרים, שירותי וי.איי.פי ועוד. בבעלותה של חברת הנופש  MGMמלונות יוקרה מהשורה הראשונה ביניהם: בלז'יו,MGM  גראנד, מנדאליי ביי, ומיראז'.
 
להלן דוגמא למבצע אטרקטיבי לתקופה הקרובה: מחירים לאדם בחדר זוגי בין התאריכים ה-11 במאי ועד ה-18 במאי 2013, החל מ-  633$ כולל מיסים בקטגוריה פנימית ל –  7 לילות מערב אירופה מרומא על אוניית "לג'נד אוף דה סיס".
 
סנורמה מקושרת לחברות השייט על ידי מערכת אונליין מתקדמת המציגה את המסלולים והמחירים בזמן אמת. אתר האינטרנט שלה מאפשר חיפוש בזמן אמת אחר ההפלגה המבוקשת, קבלת מידע מלא על המסלולים והאוניות המוצעות ועוד מידע רב על עולם השייט.
 

https://www.youtube.com/watch?v=wnrbW2S6jRw

Exit mobile version