Site icon IAS

אוקטובר בנתב"ג: כ-2.3 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות

נתב"ג . צילום Depositphotos

בחודש  אוקטובר  עברו  בנמל התעופה בן גוריון  כ-2.3 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות המהווים עליה של 14% לעומת אוקטובר בשנה שעברה. בטיסות הפנים-ארציות עברו באוקטובר בנתב"ג 80.000 נוסעים – עליה של 28% בשל  סגירת שדה דב והעברת הפעילות לבן גוריון.

לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), מתחילת השנה עברו בנתב"ג מעל 20 מליון נוסעים בטיסות בינלאומיות  ועד סוף השנה צפוי נמל התעופה בן גוריון להיכנס לקטגוריית הנמלים הגדולים בעולם עם מעל ל- 25 מיליון נוסעים בשנה.

חברות התעופה המובילות את טבלת מספר הנוסעים הגדול ביותר בטיסות בינלאומיות בנמל התעופה בן גוריון בחודש אוקטובר היו: אל על – עם ירידה של 5% , וויז אייר עם גידול של 22% , ישראייר (גידול  מעל 200%) טורקיש איירליינס, איזיג'ט וכן ארקיע עם גידול של 62%.

חודש אוקטובר הוא חודש הגידול בטיסות הבינלאומיות בשל חופשות החגים. בעוד נפח הטיסות בטיסות הפנים-ארציות של ארקיע לנמל התעופה רמון שליד אילת  קטן בחודש אוקטובר ב-30%, גדלה פעילותה הבינלאומית בבן גוריון באותו חודש ב-62%. בהתאם ישראייר הורידה נפח פעילות בפנים-ארצי לרמון ב-40% תוך גידול של 200 בבן גוריון.

נמל התעופה רמון. טיסות אל/מ עשרות יעדים בחורף. צילום דוברות רש"ת

עליה בטיסות הבינלאומיות לרמון

בחודש אוקטובר חלה עלייה של 75% בטיסות בינלאומיות בנמל התעופה רמון. מתחילת השנה עברו בנמלי התעופה באילת מיליון נוסעים, מתוכם כ-797,000 ברמון, שנפתח בחודש מרץ השנה.

מחירי הטיסות מנמל התעופה רמון מעלים את התחרות העזה על מחירי הטיסות לאירופה, כאשר ניתן למצוא בעונת החורף טיסות  מוזלות מרמון לאירופה. בעונת החורף הקרובה צפויות  בנמל התעופה הבינלאומי רמון מעל 45 טיסות בינלאומיות שבועיות ליעדים מאירופה.

Exit mobile version