Site icon IAS

אוסטריאן איירליינס: מושבים חדשים במחלקת עסקים

חברת התעופה אוסטריאן איירליינס הציגה היום, יום ג' 8 בספטמבר, בפני עיתונאים וסוכני נסיעות את המושבים החדשים במחלקת העסקים במטוסי רחבי הגוף מדגם בואינג 767 ו-777.
 
מושבי מחלקת העסקים המשודרגת הותקנו במטוסים הפועלים בקווים מווינה לניו יורק, שיקגו, טורונטו, וושינגטון, טוקיו, בנגקוק, בייג'ינג ודלהי. במטוסים מדגם בואינג 777 הותקנו 48 מושבים ו-36 מושבים בבואינג 767. ל-90% מהמושבים אפשרות גישה למעבר.
 
המושבים המעוצבים בסגנון הייטקי בצבעים אפור בורדו הופכים למיטה אופקית מלאה באורך של כ-2 מטרים ומצוידים במערכת חדשנית הזוכרת את בקשת הנוסע האחרונה במהלך כל הטיסה.
 
המושב ניתן למיצוב בשלוש זוויות : ישיבה, מנוחה או שינה הניתנת לבחירה בלחיצת כפתור. משענות המושב ניתנות להזזה ובאמצעותן אפשר להרחיב את המושב מרוחב של 51 ס"מ לכ-60 ס"מ וכך להגדיל עוד יותר את המרחב האישי העומד לרשות הנוסע.
 
בנוסף, המושב מצויד בכרית אוויר חדשנית המאפשרת לנוסעים להתאים את המושב לרמות שונות של רכות או נוקשות.
 
מערכת הבידור במושבים היא מהמתקדמות בעולם וכוללת מסך מגע בגודל 38 ס"מ, מגוון רחב של תוכניות שמע ווידאו,חיבור USB ושקע חשמלי.
 
כמו כן, שף עומד לשירות נוסעי מחלקת העסקים ומציע תפריט אה לה קארט, שהופך את הטיסה גם לחוויה גסטרונומית, בנוסך לנוחה במיוחד.    

https://www.youtube.com/watch?v=g7QuC5_dvfo

Exit mobile version