Site icon IAS

תיירות ואמנות: פרדס חנה כרכור תהפוך לגלריה פתוחה וססגונית

נהנים מאמנות במושבה פרדס חנה כרכור. צילום שלי גנדל

אירוע האמנות הענק של פרדס חנה כרכור, "אמנות במושבה פרדס חנה- כרכור", חוזר לקראת פסח 2024 בין התאריכים 13-11 באפריל, בהשתתפות של 105 אמנים ואמניות, כולל אמנים אורחים מפונים מהדרום ומהצפון. במשך שלושה ימים, המושבה תהפוך לגלריה פתוחה ושוקקת. הבתים, הסמטאות הקסומות, המתחמים והסטודיואים, ייפתחו לקהל שמוזמן להגיע ולחוות אמנות ויצירה, תרבות, סדנאות, סיורי אמנות, פעילויות לילדים, קולינריה מקומית איכותית ועוד.

במהלך האירוע יתקיימו למעלה מ-90 אירועים, הכוללים מגוון אדיר של סדנאות לכל המשפחה, שיחות גלריה, מופעי קוסמות והופעות מוזיקליות. באירוע יפעלו גם עמדות תמיכה במאבק להחזרת החטופות.ים, מיזם הנצחה כלניות לפני הגשם ועוד. הכניסה חופשית.

אירוע אמנות במושבה פרדס חנה כרכור, נחשב לחג השנתי של המושבה הפסטורלית ורבת הקסם, בה מתגוררת קהילת אמנים ויוצרים ענפה, תוססת ופעילה, ביניהם בעלי שם עולמי המציגים בגלריות נחשבות בארץ ובחו"ל.

השנה, בעקבות רוח התקופה, כשמסרים רבים של איחוד כמו 'יחד ננצח' ו׳עם ישראל חי׳ מציפים את הרחובות, הוחלט שהאירוע יהיה בקונספט של סטיקרים, כשהרעיון המרכזי הוא להפיץ את הטוב.

כמו שדבק יכול להדביק חפצים כדי שיישארו במקומם, כך גם אנו יכולים להשתמש באמנות, עיצוב ובילוי, כדי להדביק את הקהל סביבנו בחוויות טובות ובמסרים חיוביים, ולהפיץ את הטוב תוך יצירת סביבה חברתית ואמנותית משותפת. כך גם חברו השנה לקהילת האמנים המקומית, אמנים ואמניות מפונים מהצפון והדרום ומעגל היוצרים התרחב. האמנים יציגו תחומי אמנות מגוונים, כמו קרמיקה וקדרות, ציור, עיצוב מוצר, פיסול, תכשיטנות, אמנות שימושית וחפצי נוי, צילום, זכוכית, אופנה ואקססוריז, צורפות ורוקחות טבעית.

באמנות במושבה כל אחד ימצא משהו שיעשה לו טוב בכל פינת רחוב: אמנות, אנשים, טבע, קולינריה, קהילה. בואו. הטוב מדבק.

אירוע אמנות במושבה פרדס חנה כרכור, חמישי עד שבת, 11-13/4/2024

חמישי 11.4 – 10:00-20:00, שישי 12.4- 10:00-17:00, שבת 13.4- 10:00-20:00

לפרטים ומידע לגבי מיקומים ומסלולים, שעות הפעילויות והרשמה לסיורים: באתר: https://www.pardesart.co.il/

על גבי מפות שיחולקו ברחבי המושבה    ובעמוד הפייסבוק: אמנים במושבה פרדס חנה כרכור. הכניסה חופשית!

Exit mobile version