Site icon IAS

שר התיירות סייר בצפון הארץ ונטל חלק בשייט קייקים בכפר בלום

שר התיירות יואל רזבוזוב, חותר בקייק של קייקי כפר בלום. צילום Jinipix

שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) אשר סייר ברחבי הצפון, הגיע אתמול (ד') לקחת חלק בשייט קייקים בכפר בלום, והתרשם מכמויות המטיילים והנופשים. לאחרונה התעוררה תופעה בה מטיילים הותקפו על ידי צעירים שהגיעו במיוחד לגדות הנחל, במטרה להפר את הסדר, להזיק ואף לפגוע. השר רזבוזוב התרשם מהשינוי הניכר בשטח, זאת לאור פעולות מאומצות של משטרת ישראל והרשות המקומית למיגור התופעה הפסולה.

בנוסף, פגש שר התיירות, יואל רזבוזוב, את המטיילים הרבים שהיו במקום, שאל אותם לגבי תחושת הביטחון שלהם, ואף הצטרף אליהם לשייט קצר במקום. בפגישתו עם הקבוצה, אמר השר: "אירועי תקיפה כפי שהיינו עדים להם, הם דבר שאינו מתקבל על הדעת. נופשים ומטיילים צריכים להנות ללא כל חשש לחייהם. אסור שאירועים מסוג זה יעברו בשתיקה. חופשה בישראל חייבת להיות בטוחה. אני מחזק את משטרת ישראל, את הרשות המקומית ואת מפעילי אתרי השייט על הפעולות הנחושות להשבת הסדר לאזור".

גיא ירמק, מנכ"ל קייקי כפר בלום, שליווה את ביקור שר התיירות, גם ירד איתו לשייט וציין: "אני מברך את השר על הגעתו לאתר, לחוש את השטח ולחוות את השייט באופן אישי. שיט קייקים מזמן הפך לבילוי הקיץ האולטימטיבי בצפון. השר הדגיש בפניי את החשיבות בשמירה מוקפדת על בטחון המטיילים ואני מודה לו על הביקור".

Exit mobile version