Site icon IAS

שלמו ב- PayPal ואתם בדרך לאילת

לראשונה בישראל יוכלו משתמשי התחבורה הציבורית לשלם באמצעות PayPal על רכישת כרטיסי נסיעה. אגד ו-PayPal הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו יאפשר אגד לנוסעים להזמין כרטיסים לקווי אילת באינטרנט ולשלם באופן נוח ובטוח יותר באמצעות PayPal. בתוך מספר שבועות, צפוי השירות החדש לפעול גם באפליקציית "אגד – הזמנת מקום", באמצעותה ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בקווי אילת בסמארטפון.

 

בתהליך רכישת הכרטיסים יוכלו הגולשים באתר האינטרנט של אגד לבחור האם לבצע את התשלום באמצעות כרטיס האשראי או באמצעות PayPal. מהלך זה צפוי להקנות ביטחון ללקוחות ברכישת כרטיסי נסיעה ברשת באופן שיאפשר להם לשלם במהירות ללא חשיפת פרטי האשראי שלהם באינטרנט בכל פעם מחדש, להגביר את רמת האמון של הלקוחות, ובסופו של דבר להקל משמעותית על תהליך הרכישה. באגד מתכוונים לעקוב אחר ההיענות לשירות ובמידה ויתברר, כי הנוסעים אכן מעדיפים לשלם ב-PayPal ישקלו להוסיף שירותים נוספים בעתיד.

 

"שילוב PayPal בתחבורה הציבורית יאפשר לנו להגביר את רמת האמון של הלקוחות ברכישה האלקטרונית", אומר יו"ר מזכירות

אגד נועם בן אור. "הפוטנציאל של רכישה מאובטחת ברשת, עשוי להקל את השימוש בקווי השירות עתירי הנוסעים של אגד ובאם הדבר יצליח נבחן אופציה של רכישות מקוונות נוספות".

 

אפי דהאן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal, מסר: "אנו שמחים להיות שותפים לצעד פורץ הדרך של אגד ולהציע לנוסעים הרבים בקו לאילת המזמינים מראש כרטיסים באינטרנט לשלם עם PayPal בצורה נוחה מהירה ובטוחה יותר. אין לי ספק כי צעד זה יוביל למהפכה גדולה בתחום התחבורה הציבורית בארץ אשר תאפשר הזמנת כרטיסים באינטרנט ודרך המכשירים הניידים".

Exit mobile version