Site icon IAS

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל תתארח במלון המלך דוד

מלון "המלך דוד" ירושלים יארח מחר (ג')  ה-25/2/14 את אירוע Government To Government בין מדינת ישראל וגרמניה.

 

במסגרת האירוע המכובד תיערך פגישת עבודה בין קנצלרית גרמניה, הגברת אנגלה מרקל וראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו באחת מהסוויטות המפוארות של המלון. בנוסף, שרי ממשלת ישראל יערכו פגישות עבודה עם מקבליהם שרי ממשלת גרמניה.

 

לאחר פגישות העבודה ייערכו במלון קבלת פנים, מסיבת עיתונאים וארוחת צהריים משותפת לשתי המשלחות. על ארוחת הצהריים המשותפת מופקד שף המלון, מוטי בוחבוט והשף התפעולי של המלון דוד ביטון שעמלו על תפריט מיוחד לארוחה המכובדת.

 

מלון "המלך דוד" נערך לאירוע המכובד וכבר מספר שבועות ובגלל הסדרי הביטחון המחויבים באירוע מסוג זה, מלון המלך דוד יהפוך ליעד מבוצר החל ה-24/2 בערב, עם תחילת הגעת המשלחת של ממשלת גרמניה למלון ועד למחר ה-25/2 לאחר סיום האירוע. בכל התקופה הנ"ל, רק אנשים מורשים עם אישור כניסה מיוחד יוכלו להיכנס למלון.

 

לקראת האירוע, פרסו במלון את השטיח האדום לכבוד האורחים המכובדים בשתי המשלחות וכל 233 חדרי אורחים הכוללים 37 סוויטות מפוארות, סוויטה נשיאותית, סוויטה מלכותית וסוויטת ירושלים הועמדו לרשות האירוע.

 

הסוויטות שיארחו את מפגשי העבודה של ראשי המדינות והשרים של ישראל וגרמניה כבר אירחו בעבר ראשי מדינות, שועי עולם. בניהם: נשיאי ארה"ב, ברק אובמה, ג'ורג' וו. בוש, ביל קלינטון, ג'ורג' בוש (האב), ג'ראלד פורד, ג'ימי קרטר, את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, את נשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי ורעייתו קרלה ברוני, נשיא מצרים לשעבר, אנואר סאדאת, מלך ירדן לשעבר חוסיין ועוד רבים.

 

לקראת הגעתה של קנצלרית גרמניה, הגברת אנגלה מרקל, מלון "המלך דוד" הכין עבורה חלוק אישי עליו רקום השם שלה באנגלית. החלוק יונח על מיטתה בסוויטה שתארח אותה.

Exit mobile version