Site icon IAS

קמפיין לעידוד הציבור בישראל להצטרף לתעשיית התיירות

בעקבות הגאות בכניסות תיירים, עלה אתמול (א') קמפיין לעידוד הציבור בישראל להצטרף לתעשיית התיירות – החל מהתנדבות, דרך לימודים והכשרות בתחומי תיירות ועד ליזמות פרטית ובניית בתי מלון אכסניות ואתרי לינת שטח. הקמפיין עולה על רקע ההצלחה ושיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל בשנת  2017. תעשיית התיירות בארץ צומחת וכעת משרד התיירות קורא לציבור להצטרף ולהרחיב את העוסקים בתחום.

הקמפיין מפנה את הקהל לאתר ייעודי ובו פירוט והפניות לכל ההזדמנויות, המענקים, המלגות, הנהלים והתכנים שהמשרד מציע לציבור בישראל, כקריירה בתיירות.

שר התיירות יריב לוין: "שנת 2017 הייתה שנה שוברת שיאים בתיירות עם יותר מ-3.6 מיליון תיירים שנכנסו לישראל, ועם הכנסות של למעלה מ-20 מיליארד ש״ח לקופת המדינה. על רקע התנופה והצמיחה בתעשיית התיירות, אנו פונים באמצעות הקמפיין החדש, לעובדים וליזמים להצטרף להצלחה. אני מזמין את כולם להיכנס לאתר, להצטרף אלינו ולקחת חלק במהפכת התיירות בישראל".

פרסומי הקמפיין עולים בין היתר, כבאנרים וכסרטונים בדיגיטל, בכלי תקשורת מרכזיים, באתרים מגזריים, במובייל ובוידאו. בנוסף על כך, עולות פרסומות טלוויזיה בפורמט של 30 שניות, שמשודרות בערוצים 10, כאן, רשת, קשת, בערוצים מגזריים וכן ב"דקה לשמונה", למשך שלושה שבועות.

בנוסף, משרד התיירות יערוך סקרי אפקטיביות לפני הקמפיין ואחריו על העלאת המודעות לקריירה בתחום.

Exit mobile version