Site icon IAS

עשרה שוברי קופות חדשים שצולמו בבריטניה

המבקרים בבירה הבריטית יזהו בקלות את אינספור אתרי הצילומים בעיר, המופיעים על גבי המסך הגדול. אך במאים רבים לא הסתפקו רק בלונדון הבירה והודות לכך, מוזמנים גם המטיילים מחוץ לעיר לבקר בלוקיישנים נבחרים ששימשו ליצירת הסרטים הגדולים והאהובים של השנה. חברת התעופה בריטיש איירווייס  מפעילה 14 טיסות שבועיות מנתב"ג לנמל התעופה הית'רו שבלונדון ומזמינה אתכם לצאת להרפתקה מהסרטים.

יעל קטן, מנהלת מסחרית, בריטיש איירוויס ישראל: "מערכת הבידור הייחודית של בריטיש איירווייס מאפשרת לנוסעים שלנו לצפות בסרטים החדשים והאהובים במהלך הטיסה, אך חוויית הקולנוע לא חייבת להיגמר עם הנחיתה. בריטניה מלאה באתרים אייקונים, בהם צולמו מיטב הסרטים הגדולים של כל הזמנים. רבים מהאתרים הללו מציעים כניסה ללא תשלום ומגוון הזדמנויות לסלפי קולנועי".

ברידג'יט ג'ונס בייבי (2016)

לוקיישן: לונדון, אוקספורדשייר, סומרסט.

ברידג'יט חוזרת ללונדון בקומדיה רומנטית שטופת הומור בריטי. שימו פעמיכם לכיוון שוק בורו (Borough Market) ההומה, שם, מעל פאב העונה לשם ""The Globe, תוכלו לבקר בדירתה המפורסמת של ברידג'יט, המופיעה בכל שלושת הסרטים.

סצנת טקס הטבילה של בייבי-ג'ונס החדש, צולמה בכנסיית מריה הקדושה בעיירה הציורית סווינברוק שבאוקספורדשייר, ומי שחשקה נפשו לשחזר את הסצנה בה ברידג'יט נופלת לתוך בוץ, מוזמן לבקר בפסטיבל גלסטונברי, הצפוי להתקיים ביוני, 2017.

פריקוול (סרט מקדים) לסדרת סרטי הארי פוטר: חיות הפלא והיכן למצוא אותן (2016)   

לוקיישן: ליברפול

סדרה הכוללת שלושה סרטים מקדימים לסרטי הארי פוטר האהובים, צפויה לצאת למסכים כבר בחודש נובמבר הקרוב. הסדרה עוסקת בסיפורו של ניוט סלמנדרה, מחבר ספר הלימוד לקוסמים "חיות הפלא והיכן למצוא אותן". עלילת הסרט מתרחשת כ-70 שנה לפני לידתו של הארי פוטר ומרחיבה את הידע שלנו על עולם הקוסמים.

אתר הצילומים בעיר ליברפול היה היחיד האתר היחיד מחוץ לאולפן, ששימש להפקת סרט הקוסמים החדש של ג'יי קיי רולינג. החדשות הטובות הן שגם אתם יכולים לבקר ב"היכל ג'ורג' הקדוש", השוכן בליבה של כיכר ג'ורג' המפורסמת. הכיכר ממוקמת במרחק קצר מאוד מלונדון הבירה ובמהלך השנה נערכים בה שפע של אירועים ואטרקציות לכל המשפחה.

במאי הסרט דיווייד חיים, מסביר את הבחירה לצלם דווקא בליברפול: "אמי נולדה בליברפול ובתור ילד ביקרנו כאן לעיתים קרובות. הארכיטקטורה בעיר המדהימה הזאת מזכירה את ניו-יורק של שנות ה-20 וזה בדיוק מה שחיפשנו ליצירת האווירה בסרט".

ג'ייסון בורן (2016)

לוקיישן: לונדון

מאז השקתו בחודש אפריל השנה, הספיק סרט האקשן החדש בכיכובו של מט דיימון לכבוש גם את המסכים בישראל. לאחר הנחיתה בטרמינל 5 בהית'רו – טרמינל הבית של בריטיש איירווייס – עלו על הרכבת לכיוון Woolwich שתביא אתכם ממש אל תוך סצנה מסרטו החדש של מרגל העל. במהלך צילומי הסרט, שימשה תחנת הרכבת Woolwich Arsenal להפקת הסצנות בתחנת Athens. שימו לב לשורת החנויות לאורך High Street שהופיעו גם הן בסרט.

פרט משעשע שאולי לא ידעתם: במהלך הצילומים החליפה ההפקה את השילוט בתחנת הרכבת ובחנויות על מנת לגרום למקום להיראות כמו Athens, מה שבלבל מאוד לקוחות רבים ואת עוברי האורח ברחוב.

דייוויד ברנט: החיים בדרך

לוקיישן: לונדון

כוכב ויוצר שותף של הסיטקום המצליח "המשרד", ריקי ג'רוויס, מקים לתחייה את דמותו המגוחכת של דייוויד ברנט, ומעלה אותה למסך הגדול. חלק ניכר מעלילת סרטו החדש מתרחשת, איך לא, בלונדון.  

באחת הסצנות בסרט, מחליט איש המכירות, שהפך לרוקיסט קשוח, לעשות קעקוע. סצנה זו צולמה במכון הקעקועים Flamin’ Eight tattoo ברחוב קסטל רואוד, קמדן.

באופן כללי, שוק קמדן שימש בעבר אינספור פעמים כאתר צילום לסרטים רבים, ביניהם הדרמה הרומנטית "אלפי" (1966) של הבמאי לואיס גילברט והמותחן הארוטי "עיניים עצומות לרווחה" (1999) של הבמאי סטנלי קובריק.

וונדר וומן (2017)

לוקיישן: לונדון

אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בלונדון היא כיכר טרפלגר, שם צולמו כמה מהסצנות בסרט המדובר ביותר בישראל, "וונרד וומן", בכיכובה של האחת והיחידה, אשת הפלא הישראלית והכוכבת העולה, גל גדות.

ציון הדרך ההיסטורי הפך לאתר הצילום של סצנה מרגשת החוגגת את השיבה ממלחמה, מעוטר בדגלי בריטניה, רכבי וינטג' והמוני חיילים במדים של פעם.

מי שלא הספיק להתעדכן, ישמח לדעת כי אחרי שהיממה אותנו ב"בטמן נגד סופרמן", צפויה הכוכבת הטרייה להופיע גם בסרט החדש של "ליגת הצדק", שהשקתו מתוכננת בנובמבר, 2017.

אלייד (2006)

לוקיישן: לונדון

צאו לפיקניק טובל בצמחיה בהמפסטד הית' שבלונדון, ממש כמו בראד פיט ומאריון קוטילארד, בסרטם החדש "אלייד".

באחת הסצנות בסרט, נראים הכוכבים הגדולים בדרך להית', פארק ענק בגודל 320 הקטר הנמתח בין שכונת המפסטד להייגייט, שם יסעדו את ארוחת הצהריים שלהם רגע לפני שהם עושים היסטוריה.

קחו לכם צידה לדרך מאחת המעדניות או מאפיות הבוטיק של המפסטד ומצאו פינה להירגע ולהתבונן בקו האופק מעל לונדון הקסומה.

רוג אחד: סיפור מלחמת הכוכבים (2016)

לוקיישן: לונדון

מי ידע שהתור לקו המטרו ג'ובילי עוצר בכוכב המוות מהסרט האחרון בסדרת "מלחמת הכוכבים"? בסרט החדש, שבויים בידי גארת' אדוארדס הבריטי, הופכת תחנת הרכבת התחתית

Canary Wharf

לחלק בתוך ספינת החלל. בסצנה זו, ג'ין ארסו ( אותה מגלמת השחקנית פליסיטי ג'ונס) רצה לאורך התחנה כשהיא מוקפת ברובוטים ובסטורמטרופרים.

תחנת Canary Wharf פועלת באחד מאזורי המסחר והעסקים הגדולים של לונדון ונמצאת במרחק תחנה אחת בלבד מהאצטדיון המפורסם בצפון גריניץ', המזמין את כל מבקרים לצפות במופעים מוזיקליים של האמנים המוכרים והאהובים.

המומיה (2017)

לוקיישן: סארי

הסרט החדש צפוי לצאת למסכים ביוני, 2017 בכיכובו של טום קרוז, המגלם את דמותו של חייל הנאבק במומיה עתיקה שקמה לתחייה, המטילה אימה ברחובות לונדון.

מספר גדול של סצנות מהסרט צולמו במנזר ההיסטורי Waverley  שבפרנהם, הממוקם מרחק נסיעה קצרה מחוץ לבירה הבריטית. המנזר היה הראשון שנוסד בבריטניה, בידי המסדר הרפורמי הסיסטריאני. אתר המורשת הבריטית פתוח כל השנה  – פרט לימים שבו הוא סגור לצילומים – והכניסה אליו חופשית.

המטרה: לונדון (2016)

לוקיישן: לונדון

סרט האקשן החדש מלא בכל כך הרבה חומרי נפץ, שבאחת הסצנות אפילו מנזר ווסטמיניסטר שבלונדון מתפוצץ ועולה בלהבות. למזלם של המבקרים, הפיצוץ נוצר באמצעות גרפיקה ממוחשבת, כך שעדיין ניתן לבקר באתר המפורסם ולהתרשם מגודלו העצום.

ואם מדברים על אפקטים ממוחשבים, פרמיירת הסרט "דוקטור סטריינג'" (2016), מבית עולם הקומיקס של מארבל, צפויה גם היא להתקיים בנובמבר השנה, כאשר חלק לא מבוטל מהסצנות בו צולמו בין רחובות לונדון הסתווית.  

Exit mobile version