Site icon IAS

סקר חדש מגלה מי הם 7 היעדים הפופולריים ביותר הקיץ

תיירת בפסגת הרי נורבגיה מצלמת נמל קרוזים. צילום freepik

קיץ עמוס במיוחד צפוי למטיילים בעולם. Forwardkeys, חברת ניתוח נתוני תיירות ונסיעות, פרסמה לאחרונה את תוצאות סקר המציג את היעדים הפופולריים ביותר בעולם לתקופה מה-1 ביולי ועד ה-31 באוגוסט. הנתונים עולים בקנה אחד עם הדוחות של TripAdvisor, ,Google Flights ,Skyscanner ועוד.

הדוח המלא מציג את 100 היעדים המובילים ומשווה את הביצועים שלהם לשנה שעברה. אחד ההבדלים הבולטים בהשוואה לתוצאות 2022 הוא שכעת, לאחר שהוסרו הגבלות הנסיעה הקשורות לקורונה, ערים באסיה פסיפיק טיפסו בדרוג.

אלו הם 7 היעדים הבינלאומיים הפופולריים ביותר הקיץ על פי הדו"ח החדש:

איסטנבול הססגונית. צילום freepik

איסטנבול – במקום ה-7. טורקיה בכלל ואיסטנבול בפרט צברו פופולריות רבה כאחד מהיעדים 'החמים' השנה הודות לארכיטקטורה מדהימה, אוכל טעים, נופים מרהיבים והיסטוריה מרתקת.

ליסבון – במקום ה-6. בירת פורטוגל מושכת מטיילים מכל העולם – מטיילים נוהרים לכאן בגלל הארכיטקטורה היפה, חיי הלילה התוססים, האוכל הטעים, החופים הנהדרים והמחירים האטרקטיביים.

ברצלונה – במקום ה-5. למרות צפיפות המטיילים, ברצלונה מציעה אטרקציות מדהימות, אווירה צעירה ושמחה והרבה אירועים ופסטיבלים.

גאודי והתיירים בברצלונה.. צילום עוזי בכר

דנפסאר באלי – במקום ה-4. בירת מחוז באלי באינדונזיה והעיר המאוכלסת ביותר בשרשרת איי סונדה הקטנים. קיץ וחופים הולכים היטב יד ביד, אבל החופים בבאלי הופכים את חוויות המטיילים לעוד הרבה יותר מעניינת. לא פלא שהיעד נכנס לעשירייה הראשונה.

לונדון – במקום ה-3. יש בה מוזיאונים ברמה עולמית, ציוני דרך מדהימים ופעילויות, ויש גם חיי לילה תוססים.

פריז – במקום ה-2. נראה שלמרות המשבר המדאיג שצרפת עוברת, תיירים תמיד רוצים לבקר בעיר המקסימה הזו! מגדל אייפל, שער הניצחון, השאנז אליזה, הסיין… יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בפריז, והעיר הזו היא הגשמת חלום לכל כך הרבה אנשים ברחבי העולם.

בנגקוק – במקום ה-1. התוצאה היא הוכחה להתאוששות השוק באסיה פסיפיק ולהפעלה מחדש של התחרות הגלובלית של היעדים השונים, כפי שהסביר סגן נשיא ForwardKeys, אוליבייr פונטי (Olivier Ponti).

בנגקוק. מקדש ואט פרה קוו. צילום Depositphotos
Exit mobile version