Site icon IAS

סיורים ופעילויות חורף בשמורת טבע וגן לאומי ארבל

תצפיות פנורמיות נהדרות על בקעת כנרות. צילום שוש להב

אוהבים חוויות אתגריות בטבע? האדרנלין מפעפע בכם למשמע המילה "מצוק"? אם אתם מגדירים את עצמכם "מיטבי לכת", רשות הטבע והגנים מציעה לכם להצטרף לטיול מודרך במסלול מעגלי במצוק ובנחל ארבל, ואתם מוזמנים גם לתצפיות הפנורמיות הנהדרות על בקעת כנרות והרי הגולן.

שמורת טבע וגן לאומי ארבל – "טרק ארבלי"

אוהבים חוויות אתגריות בטבע? האדרנלין מפעפע בכם למשמע המילה "מצוק"? אם אתם מגדירים את עצמכם "מיטבי לכת", אנו מציעים לכם להצטרף לטיול מודרך במסלול מעגלי במצוק ובנחל ארבל.

בתוכנית: נצא בשבילי המצוק האתגריים, נתקדם בסיוע יתדות מקובעות בסלע ונבקר במצודה העתיקה, ה"תלויה" על המצוק וטומנת בחובה סיפור היסטורי בלתי נשכח. נמשיך ונרד למעיין עין ארבל, נלך לאורך נחל ארבל ונכיר מקרוב את צמחיית הנחלים השופעת. משם נעלה עד בית הכנסת העתיק ונחזור למבואת האתר – גדושים בחוויות מגבשות…

היכן: גן לאומי ושמורת טבע ארבל. ממבואת האתר
מתי: ביום שבת 24.2 בשעה 10:00

נופי טבע פראיים בארבל. צילום שוש להב

היכן מסתתרים בעלי החיים בארבל?

מסתבר שמצוק הארבל האדיר, המתרומם בדרמטיות מעל הכנרת, הוא הרבה יותר ממצוק. מעבר לתצפיות הפנורמיות הנהדרות על בקעת כנרות והרי הגולן והגליל, הארבל טומן בחובו עולם חי עשיר ומיוחד. והחורף הוא הזמן המתאים ביותר לגלות את העולם המופלא של בעלי החיים שעבורם הארבל מהווה בית מוגן: מצבאים ועד עופות דורסים.

צאו אל "שביל התצפיות", במסע גילוי של בעלי החיים הרבים – חלקם לעתים גלויים, חלקם נוטים להסתתר בשעות היום. במיוחד בשבילכם, הצבנו לאורך שביל התצפיות דמויות של בעלי החיים השכיחים כאן, קראו את השילוט, בידקו מהם העקבות שלהם ומה המשפט שהם רוצים לומר לכם, והכל בפריחה המרהיבה של המצוק הכי איתן באזור.

היכן: גן לאומי ושמורת טבע ארבל

מתי: בימי שישי ושבת בפברואר בשעות 14:00-9:00

ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר. חינם למנויי מטמון.

הפעילות מותנית בתנאי מזג האוויר, יש להתעדכן באתר הרשות

קישור לפעילות:  https://bit.ly/48z9hG4

Exit mobile version