Site icon IAS

סולידריות עם הדרום

מארגני תיירות נכנסת קראו היום לממשלה במסגרת כנס תיירות בקיבוץ זיקים בהשתתפות מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי להגדיל את תקציב השיווק של ישראל ולכלול את אטרקציות הדרום במפת התיור של ישראל בעולם.

 

במסגרת הכנס התקיים יריד תיירות בו הציגו כ – 50 תיירנים מהדרום את מגוון אפשרויות התיור בדרום בפני מארגני התיירות, האחראים על הבאתם של התיירים לישראל.

 

שמואל מרום, יו"ר לשכת מארגני תיירות, ציין כי בנוסף לסולדריות ולבחירה של הלשכה לקיים את המפגש בקיבוץ זיקים, על הממשלה להגדיל את תקציב השיווק ולתת מענה לצרכים המיוחדים של מארגני התיירות כתוצאה מהנזקים הכבדים של צוק איתן על תנועת התיירות הנכנסת לישראל. עוד ציין מרום, כי יעד נוסף של הלשכה הוא לקדם את תנועת התיירים לדרום ולייצר תנועת תיירות משמעותית לישראל וגם לדרום.

 

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות, ציין כי למרות הקיצוץ בתקציב, משרד התיירות מגביר את השקעותיו בשיווק התיירות לדרום. בתקופה הקרובה יפורסמו קמפיינים לאירועים תיירותיים ותרבותיים באזורים השונים בדרום. המשרד עובד ומשתף פעולה עם לשכת מארגני תיירות נכנסת כדי להחזיר את התיירות לשיא כל הזמנים בכניסות מבקרים, כמו שהיתה לפני המבצע.  עוד מציין הלוי, כי בימים אלה גיבשנו מתווה לפיצוי העוסקים בתיירות באזור הדרום, שנפגעו מהלחימה וזקוקים לעזרתנו כדי לחזור ולהוביל את התעסוקה בפריפריה. עוד הבטיח כי משרד התיירות לא ינטוש את התיירנים בדרום וימשיך ויתמוך בהם ואף יגביר את היקף התמיכה.

 

ראשי מועצות מהאזור, יאיר פרג'ון, ראש מועצת חוף אשקלון ואלון שוסטר ראש מועצת שער הנגב, הודו ללשכת מארגני תיירות על היוזמה והתמיכה והביעו תקווה כי מפגש זה יהפוך למסורת.

Exit mobile version