Site icon IAS

נפתח מלון רשתי ראשון בפתח תקווה

פתח תקווה, המונה יותר מ-225 אלף תושבים, מתפתחת  בקצב מסחרר. הוקמו בה מסעדות יוקרה, קניונים, ומתפתחות בה שכונות "ירוקות" חדשות. אזור העסקים שלה נחשב לשני בגודלו בארץ ויש הטוענים הגדול בארץ, משתרע על פני כ-10,000 דונם. רקע זה היווה את בסיס החשיבה להקמת פרימה לינק – מלון הקונספט הרשתי הראשון בעיר, שנפתח בעיר השבוע. עד כה פעלו בעיר דירות להשכרה ומלון ספא קטן עם 23 חדרים. עתה יפעל בעיר מלון עם 119 חדרים, ברמות שונות.

מלון פרימה לינק, השייך, כאמור, לרשת פרימה בפתח תקווה, סמוך למרכז הרפואי ואזור העסקים והקניות, מציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים, ביקורי רופא ופנאי. עלות ההשקעה הכוללת בהקמת המלון הייתה כ-45 מיליון שקל. את המלון תכנן האדריכל ארי שאלתיאל.

מגוון חדרים ואולמות

המלון משתרע על שטח של כ-4,000 מ"ר וכולל 119 חדרים מעוצבים ב-5 קטגוריות, מחדרים בסיסיים ועד חדרי סוויטה הכוללים 2 חדרים מרווחים. במלון מגוון אולמות אירועים, חדרי ישיבות הנותנים מענה לאירוח עסקי כגון ימי עיון וכנסים עסקיים, לצד אירועים משפחתיים כגון שבתות חתן. במלון יופעלו חדר כושר ובית כנסת ומסעדה כשרה, נוסף לשירותי הסעדה הקבועים של המלון.

במלון שהושק השבוע, עד לא הושלמו כל פרטיו, כמו השלמת קומת העסקים בקומה 18 כולל טרקלין העסקים, הדק והבר על גג המלון, שישקיפו על כל אזור דן עד קו הים, ואזורים נוספים. מנכ"ל המלון איתן יריב מציין, כי בתוך כשבועיים עד ראש השנה יושלמו כל אזורי המלון והם יעמדו לשירות קהל האורחים. בעתיד היותר רחוק תבנה בריכה על גג המלון. שאר חלקי המלון פועלים ובשבת הקרוב יושכרו בו כמה חדרים למשפחה החוגגת אירועי שבת חתן.

מלונות קונספט

פרימה היא רשת מלונות קונספט, המאפשרת לאורחיה להתחבר לאווירה הייחודית של כל מקום בו הם בוחרים לנפוש, וליהנות מאירוח ברמה גבוהה ומשירות אישי – במחירים נוחים. כך גם מופעל מלון פרימה לינק שנפתח השבוע, מחיר ללילה הכולל לינה וארוחת בוקר הוא 790 ₪ (170 דולר) לחדר יחיד ו- 890 ₪ לחדר זוגי. אין הבדלים בתעריפים בין מהלך השבוע לסוף השבוע. ישנה אפשרות לפנסיון מלא בסוף השבוע.

"לא רק ערי תיירות קלאסיות"

את הפעלת מלונות הקונספט מסביר מנכ"ל רשת פרימה אבי דור: "יש לנו סיסמא – להפעיל מלון עם רעיון. מלון סטנדרטי לא משאיר הרבה חוויות ולכן החלטנו להתאים את מלונות הרשת לסביבה שהם הם פועלים. הקמת המלון העסקי בפתח תקווה הוא צעד חשוב בפיתוח העסקי של רשת פרימה, והיא תוצאה של למידת צרכי השוק והמגמות המשתנות בתחום המלונאות בישראל ובעולם. כיום לא ניתן רק לדבר על ערי תיירות קלאסיות ועל תיירים המגיעים רק לצרכי נופש, כפי שהיה נהוג לחשוב עד לא מכבר. רשתות המלונות, הרשויות המקומיות ומשרדי הממשלה צריכים להתאים את עצמם לשינויים הללו. אם נדע לעשות את ההתאמות הללו, נצא נשכרים בכל ההיבטים: הערים ייהנו מפיתוח כלכלי שמביא אתו מלון הפועל בשטחה, התיירים ייהנו משרותי מלונאות מגוונים המדויקים יותר לצרכיהם והרשתות עצמן ייהנו מכניסה לשוק שהוא פחות רווי במתחרים ופחות נתון להשפעות של גורמים בלתי צפויים כגון מצב ביטחוני לא יציב".

דור ציין גם כי "הצבנו לנו יעד של צמיחה ואכן יחד עם מלון פרימה לינק החדש אנחנו מפעילים 14 מלונות ברחבי הארץ, ובתוכם 1,600 חדרים, המהווים 4% ממלאי חדרי המלון בארץ".

"קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי"

איתן יריב, מנהל 'פרימה לינק' הוסיף: "זיהינו פוטנציאל רב אצל קהלי יעד שאינם מקבלים מענה בשוק המלונאות הנוכחי. צמיחתם המשמעותית של מרכזי הייטק בערים כגון פתח תקווה, לצד בעיית הפקקים בכניסות לתל אביב וממנה, העלו את הצורך בקרב אנשי עסקים מחו"ל המגיעים לימים ספורים, לשהות במלון הסמוך לחברה אליה הוזמנו. לצד הסגמנט העסקי, ישנם שני קהלים נוספים שירוויחו מפתיחת המלון: בני משפחה הרוצים לשהות סמוך לקרוביהם המאושפזים במרכז הרפואי רבין (בילינסון) ומשפחות מהמגזר הדתי המעוניינות לקיים שבתות חתן ושבתות בר מצווה בעיר".

"איזון הניגודיות שמגולמת בסביבה האורבנית לעומת הסביבה הביתית"

האדריכל ארי שאלתיאל התייחס לעיצוב המלון: "יחודו של העיצוב מתבטא ביכולתו לאזן בין הניגודיות שמגולמת בסביבה האורבנית לעומת הסביבה הביתית. שילוב של גוונים חומים הבאים לידי שימוש בטונים ומרקמים שונים, משרים תחושת נינוחות מרגיעה ומשמשים כרקע לאלמנטים אקלקטיים המשלימים את מראה החדר ואת השטחים הציבוריים. הטרקלין ממוקם בראש הבניין ממנו נשקף נוף מרגש וייחודי הנפרש ממזרח למערב לאורכו של קו החוף ולעיר תל אביב. המלון כולו מעוצב באמצעות קווים נקיים ובו פרופורציות פשוטות לחללים חדירי אור טבעי בשפע. חיבור המלון אל המרחב החיצוני באמצעות קירות מסך יוצר זרימה בלתי פוסקת בין החלל הפנימי לחיצוני".

צמיחה

נוסף למלון פרימה לינק שנפתח השבוע תיפתח רשת פרימה בתחילת 2017 את מלון פרימה מילניום, באזור התעסוקה בצפון רעננה, סמוך לחברות הייטק גדולות הממוקמות באזור. שני המלונות העסקיים הם במבנים של חברת מליסרון, והושכרו על ידי הרשת לתקופה של 20 שנה, זאת כחלק משותפות אסטרטגית ארוכת טווח בין רשת פרימה לחברת מליסרון, שבבעלות משפחת עופר.

רשת פרימה

פרימה היא רשת מלונות קונספט המציעה חוויה ייחודית לאורחיה. לרשת 14 מלונות ברחבי הארץ מטבריה ועד אילת. בין המלונות: 'פרימה מיוזיק' באילת, 'ספא קלאב' ו- 'אואזיס' בים המלח, 'פרימה פאלאס', הפונה לקהל החרדי, 'פרימה תל אביב' ועוד. בשנים שחלפו רכשה הרשת כמה מלונות ושיפצה כמה ממלונותיה הוותיקים. רק השנה פתחה החברה את מלון 'הוטל 75' בתל אביב, ושיפצה את מלון פרימה סיטי, הממוקם גם הוא בתל אביב. סך הכל השקיעה הרשת במשך 2015 – 2016 כ-150 מיליון שקל ברכישת מלונות ובשיפוצם. הוספת מלונות לרשת היא חלק אינטגרלי מאסטרטגיית הצמיחה וההתחדשות של הרשת, אותה מובילים הבעלים של הרשת – משפחת מוסקוביץ' בראשות מרק מוסקוביץ' ומנכ"ל הרשת אבי דור.

 

 

 

Exit mobile version