Site icon IAS

ניו יורק לקראת שיא בתיירות הנכנסת ב-2019

תיירים צעירים בניו יורק שלפני הקורונה. צילום Depositphotos

חברת  NYC & Company – לשכת הפרסום והשיווק של העיר ניו יורק – פרסמה את נתוני התיירות האחרונים שלה, שהעלו כי בשנת 2018 השיגה ניו יורק שיא של 65.2 מיליון מבקרים, הכוללים 51.6 מיליון מבקרים בתיירות-פנים ו-13.5 מיליון מבקרים בינלאומיים. היתה זו השנה התשיעית ברציפות של צמיחת התיירות לעיר. שיא של 37.7 מיליון לינות נמכרו במלונות בשנה שעברה והניבו הכנסות ממסי תפוסת מלונות על סך 623 מיליון דולר. חמשת השווקים הבינלאומיים המובילים לביקור בניו יורק ב- 2018 היו: בריטניה (1.24 מיליון), סין (1.1 מיליון), קנדה (מיליון), ברזיל (920,000) וצרפת (807,000).

ראש העיר ניו יורק, ביל דה בלסיו, אמר: "השנה שוברת השיאים הזו מוכיחה את מה שכל ניו יורקר יודע: זו העיר הגדולה בעולם לגור בה ולבקר בה".

על אף שלא נתפרסמו נתוני התיירות העסקית במלואם, NYC & Company  מעריכה כי העיר אירחה בשנה שעברה כ -6.2 מיליון מבקרים שהגיעו למטרות ישיבות עסקים. בלשכה צופים כי יותר מ-67 מיליון מבקרים מכל הסקטורים יבקרו בניו יורק השנה, שנת 2019, בין השאר בזכות צבר של אירועים חדשים, אטרקציות, מסעדות ומלונות ב"תפוח הגדול", כמו גם אירועי הגאווה WorldPride 2019 שחלו בין ה -12 במאי עד ה- 30 ביוני. היתה זו הפעם הראשונה שהחגיגה התקיימה בארצות הברית.

גשר קווינסבורו בלונג איילנד, קווינס, ניו יורק. צילום Wes Tarca/NYC & Company

לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), מישראל יצאו לניו יורק בחודשים ינואר-אוקטובר 2019 כמיליון נוסעים לנמלי התעופה קנדי וניוארק.

השנה NYC & Company ומסטרקארד התקשרו בשותפות גלובלית חדשה, רב-שנתית. לדבריהם, הם עוזרים למבקרים ותושבים כאחד לחוות עוד יותר את כל מה שיש לעיר להציע. עבור תוכניות איקוניות כמו NY Restaurant Week, NYC Broadway Week ו- NYC Must-See Week, כולן חלק מתוכנית ה- NYC Winter Outing החדשה של הלשכה, יחד עם יוזמות אחרות ברחבי העיר, הלשכה ומסטרקארד ישתפו פעולה בכדי להפיץ את הבשורה ולהציע תמריצים ייחודיים בדמות הנחות במכירה מוקדמת והנחות שוטפות.

פרד דיקסון, נשיא NYC & Company  אמר ש"באמצעות שיתוף פעולה שיווקי חסר תקדים זה עם מאסטרקארד נגיע לצרכנים רבים יותר ישירות, נגדיל את מספר הלינות ונתמוך בפיתוח עסקים קטנים תוך הרחבת התיירות בחמשת הרבעים המרכיבים את העיר".

Exit mobile version