Site icon IAS

מרכז הזמנות ארצי לרשת פתאל באשדוד

רשת המלונות פתאל, המונה כ-38 מלונות הפרוסים ברחבי הארץ ולמעלה מ-124 מלונות באירופה, מקימה בימים אלה את מרכז ההזמנות הארצי החדש שלה באזור התעשייה בעיר אשדוד. זאת לאחר שנים בהם מקום מושבה היה בתל באביב.

בנוסף, תעביר הרשת גם את מחלקת האופרציה שלה. בכך תוכל לרכז את מכלול הפעילויות תחת קורת גג אחת.

מרכז ההזמנות באשדוד יהיה חדשני, משוכלל והמתקדם בתחומו, על מנת לאפשר סביבת עבודה ייחודית, ונעימה לעובדים הוותיקים והחדשים כאחד, כמו גם לאפשר מענה ושירות טוב ללקוחות הרשת.

לאור המעבר, צפויה רשת פתאל לגייס כ-150 עובדים למגוון תפקידים ומחלקות ובהם: נציגי שירות ומכירה, צוות דיגיטל, נציגי אופרציה, נציגי בקרת איכות, נציגי הזמנות עסקים, מנהלי צוות ועוד.

כחלק מתהליך גיוס העובדים, תשתף הרשת פעולה עם האגף לפיתוח התעשייה ולשכת התעסוקה בעיריית אשדוד, במסגרתו יתקיימו שני ירידי גיוס גדולים בשני מועדים, על מנת לבחון מגוון רחב של מועמדים למשרות השונות ברשת והגדלת מאגר המועמדים לטובת משרות עתידיות.

נדב פתאל, מנהל חטיבת השיווק, מסר: "הגידול בפעילות הרשת ובהתרחבותנו עם מלונות  נוספים, בארץ ובעולם, הביא אותנו לחיפוש אחר מרכז הזמנות חדש, רחב ידיים ומשוכלל. המרכז החדש יאפשר לנו להמשיך ולהגדיל את הפעילות בישראל ובהמשך גם במלונות ברחבי אירופה. אני מודה לעוסקים במלאכה ומאחל למרכז ההזמנות הצלחה רבה במקום מושבה החדש".

Exit mobile version