Site icon IAS

מלון פארק הייאט וינה פתח את שעריו

נוסעים לוינה למטרת עסקים או פנאי ? זה הזמן להתפנק במלון פארק הייאט וינה, שפתח לאחרונה את שעריו בפני אורחיו.
 
המלון ממוקם באזור Goldenes המשקיף לכיכר  Am Hof ושוכן בבניין מרשים בן 100 שנה ששימש בעבר כמשרדי הנהלת בנק. הרובע הראשון של וינה, בו נמצא המלון הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ולב אזור הקניות היוקרתי של העיר, מרחק צעדים ספורים מבתי האופנה המפורסמים של פראדה, לואי ויטון, ארמני ועוד. בנוסף, במרחק הליכה מהמלון ממוקמים אתרים היסטוריים ומוזיאונים.
 
במלון המפואר 143 חדרי אירוח מרווחים הכוללים 35 סוויטות ונחשבים לגדולים בוינה, מ-35 מ"ר ל-170 מ"ר מעוצבים בסגנון עכשווי בשילוב עם נגיעות קלאסיות של סגנון העיר וינה.
 
חוויות ייחודיות מצפות לאורחי המלון: בכניסה למלון תפגשו אולם משוחזר ומרשים ביופיו, "הבנק" – מסעדה המציעה מאכלים אירופאים מתוצרת מקומית המגיעים היישר מהכפרים הסובבים את העיר וינה. טרקלין עץ משוחזר עומד לשירות חובבי הסיגרים וסמוך ללובי המלון ממוקם טרקלין נוסף המיועד לטעימות ממגוון רחב של סוגי קפה, שמפניה איכותית וקוקטיילים. "הפנינה" (Pearl ) בר משקאות בינלאומי בשילוב חטיפים וינאים מסורתיים ממתין לאורחים.
 
לאורחים המחפשים מנוחה והתחדשות: ספא (Arany Spa) מפואר מציע טיפולי גוף ,פנים ומסאז'ים שונים. חדר כושר ענק מקבל בברכה את הנמרצים ובריכה באורך 15 מטר נמצאת במקום השמור של הבנק לשעבר, הכספת.  
 
אולם היסטורי משוחזר בגדול 800 מ"ר , Bel Etage, מיועד לכנסים ואירועים מיוחדים. מנהלי הבנק ויתרו על חדריהם לטובת 52 חדרי ישיבות בסגנון וינאי המשקיפים על כיכר   Am Hof ומצוידים בטכנולוגיה חדשנית למצגות, תערוכות ואירועי תרבות.
 
מחיר ללילה בחדר זוגי החל מ-1752 ₪ ,  2125 ₪ ללילה בחדר זוגי דלקס. סוויטה ללילה לזוג עולה, 4411 ₪.

https://www.youtube.com/watch?v=7rlHMGg0cE4

Exit mobile version