Site icon IAS

מלון סטאי כנרת יפתח ביום ג' ה-30 במאי

מלון 'סטאי כנרת' (The Setai Sea of Galilee), המלון היוקרתי החדש, יפתח ביום ג', 30 במאי, ערב חג השבועות), בחוף צאלון על שפת הכנרת. מדובר במלון יוקרתי ביותר, שמציע חווית אירוח וחופש מהטובות והייחודיות עם נוף מרהיב בדמות הרי הגולן והכנרת.

במלון 110 וילות וחדרים מרווחים, מתוכם 88 וילות בהן נהנים האורחים מבריכות פרטיות צמודות או מהאט-טאב, ו-22 חדרי דה לקס. גודל הווילות הוא כ- 55 מ"ר והן מתאימות לאירוח של משפחה בת 4 נפשות.

בכל החדרים טלוויזיה חכמה עם מסך גדול, מיטת קינג סייז, חדר אמבטיה מרווח, סלון מרווח, מרפסת עם נוף לכנרת או לגולן, מכונת נספרסו, מיני בר ועוד.

בנוסף, במלון מתחם ספא ובריאות מהמפוארים שיש בישראל, המשתרע על שטח של כ- 1,000 מ"ר ואשר כולל 12 חדרי טיפול (מתוכם 2 חדרי טיפול זוגיים), שבכל אחד מהם מיטה מתכווננת מחוממת ומקלחת אישית. בספא גם בריכת שחיה מקורה עם מיטות זרמים מפנקות, חמאם טורקי, סאונה יבשה וחדר כושר מאובזר בטכנולוגיות מובילות הפתוח 24/7. ב'סטאי כנרת' אף בריכת אינפיניטי עם פינות נוחות, הצופה גם היא לכנרת; מתחם אירועים; טרקלין- לאונג' בר, מסעדת שף גלילית ובית כנסת.

במלון התבצעה השקעה עצומה בפיתוח, ממנה ניתן להתרשם בין היתר, באמצעות יותר מ-700 העצים שנשתלו בו, ביניהם: עצי דקל, עצי לימון, עצי קלמנטינה, עצי מנגו ועוד.

"האחים נקש החליטו להביא לישראל את מותג המלונות היוקרתי שלהם ומלון 'סטאי כנרת' הוא הראשון שבהם. בחודש ספטמבר צפוי להפתח מלון 'סטאי תל אביב', הממוקם בככר השעון ביפו. לאחר הרבה מאד שנים שלא נבנו בתי מלון חדשים באזור ניתן כבר לראות שהחלטתם מוכיחה עצמה, שכן התפוסות לחג השבועות כבר מלאות". מסר אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש בישראל. 

Exit mobile version