Site icon IAS

מימון מחדש להלוואה של פתאל נכסים (אירופה)

חברת פתאל נכסים (אירופה), פרסמה היום, כי שותפות גרמנית בבעלותה (94.65%) התקשרה בהסכם עם תאגיד בנקאי זר להעמדת מימון מחדש להלוואה בהיקף של כ- 240 מיליון שקל (כ-60 מיליון יורו). ההלוואה החדשה, שתשמש לפירעון ההלוואה הקיימת במלון לאונרדו רויאל מינכן, בריבית הנמוכה בפחות ממחצית מהריבית שהייתה בהלוואה המקורית. יצוין, כי המהלך צפוי להשפיע על תשואת הרווח בכ- 1.5 מיליון יורו ועל תזרים המזומנים השנתי של החברה בכ- 3 מיליון יורו.

בדבר מימון מחדש למלון לאונרדו רויאל מינכן מסרה חברת פתאל נכסים (אירופה), כי שיעור הריבית השנתית בהלוואה הקיימת עמד על 4.26% ואילו בהלוואה החדשה הריבית היא 1.85%,  ויתרת התקופה עד למועד פירעונה הסופי באפריל 2019 הסתכם כבשנתיים ורבע. עמלת הפירעון המוקדם בגין ההלוואה הקיימת מסתכמת בכ-2 מיליון יורו ותשולם אף היא מתוך תמורת ההלוואה החדשה.

עוד נמסר מהחברה, כי המימון מחדש יביא לגידול ברווח השנתי של החברה בסך של כ-1.5 מיליון יורו וזאת בשל הקיטון המהותי בשיעור הריבית השנתית על ההלוואה וכן לגידול בתזרים השנתי של החברה בסך כולל של כ-3 מיליון יורו, הן בשל הקיטון המהותי בשיעור הריבית השנתית על ההלוואה והן בשל הקיטון המהותי בתשלומי הקרן הרבעוניים.

עם הפירעון המלא של ההלוואה הקיימת תפקע ערבות פיננסית בלתי חוזרת ובלתי מוגבלת בסכום של מלונות פתאל, שהיא חברה פרטית ישראלית בשליטה (בשרשור סופי) של דוד פתאל, יו"ר הדירקטוריון ובעל השליטה בחברה, לקיום התחייבות הלווה בהתאם להסכם ההלוואה הקיימת וכן מלונות פתאל לא תידרש עוד לעמוד בהתחייבויות פיננסיות מסוימות כפי שנקבעו שם.

מלון לאונרדו רויאל מינכן

מלון לאונרדו רויאל מינכן עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בדרגה של 4 כוכבים פלוס, המקביל ל-5 כוכבים בארץ. המלון הוא בן 5 קומות וכולל 424 חדרי אירוח ומתוכן 11 סוויטות וסוויטה נשיאותית אחת. המלון מציע לאורחים אולמות כנסים בגדלים שונים, כולל אולם כנסים שהוא אולם הכנסים הגדול בעיר כולה. במלון מגוון שירותים להנאת האורחים דוגמת חדר אוכל, לובי, בר, טרקלין עסקים, סיגר בר, חדר ישיבות, ספא וחדר כושר בעיצוב מודרני וחדשני. 

 

 

Exit mobile version