Site icon IAS

מותר לחלום: 4 ריזורטים מדהימים שהייתם רוצים להיות בהם עכשיו

אגם בלד בסלובניה. צילום freepik

מצאנו לכם 4 ריזורטים מפנקים שכדאי לכם לבקר בהם, בכל עונה בשנה:

סלובניה: בקתות יוקרה נסתרות ביער

שוכנת בלב אירופה, סלובניה היא אוצר של יופי טבעי, מורשת תרבותית ואתרי נופש מדהימים. היא יעד שעדין לא מוכר מדי לישראליים שבינינו וחבל שכך. אז אם החלטתם לקפוץ לסלובניה היפה, אחד מאתרי הנופש המיוחדים ביותר שכדאי לכם להכיר הוא: Forest Glamping Resort Blagus מבית Charming Slovenia. תשכחו ממה שחשבתם על גלמפינג, זה הרבה מעבר לזה: תדמיינו בקתות עץ עם חלונות זכוכית המשקיפות אל היער, באזור טבע בתולי ליד אגם ציורי –  שילוב מושלם של יוקרה וטבע בסטנדרטיים הגבוהים ביותר.

באתר הנופש תוכלו ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית, צמחונית או טבעונית העשויה במקום, לצד אח מחמם ונוף מרהיב.

אם תרצו לגלות את האזור, רכיבה על אופניים (והשכרתם), טיולי הליכה וסיורים אפשריים בסביבה הריזורט. זהו אזור מהמם שקרוב לגבול בין סלובניה ואוסטריה, מוקף יערות והרים ובחורף גם שלג כמו באגדות.​

ריזורט הנופש המרהיב אטלנטיס, דה פאלם. צילום יח"צ

 דובאי: האייקון של הארכיפלג המלאכותי

אין מי שלא שמע על הריזורט המפואר בדובאי: אטלנטיס דה פאלם, אתר נופש שהפך לנקודת ציון בפני עצמה. הוא ממוקם על פאלם ג'ומיירה, ארכיפלג מלאכותי, והוא הרבה יותר מסתם ריזורט, הוא פנטזיה שלמה. עם הארכיטקטורה הייחודית שלו בהשראת המיתוס של אטלנטיס, אתר נופש זה מציע מגוון של חוויות יוצאות דופן: הוא כולל את פארק המים Aquaventure,  פארק המים הגדול בעולם, ואת אקווריום The Lost Chambers , אשר מספק  לאורחים הצצה בעולם מתחת למים. כפר הנופש מציע גם חדרים וסוויטות מפוארים ביותר, שחלקם מספקים נוף מתחת למים, כמו גם קומת הספא. בנוסף, הקולינריה באטלנטיס דה פאלם היא הרפתקאה בפני עצמה. תמצאו שם מעל ל-30 מסעדות המנוהלות על ידי שפים בעלי שם עולמי. באטלנטיס עובדים מעל ל-5000 נותני שירות, הדואגים לכל אחד מהנופשים. בנוסף, אטלנטיס מוביל את המגמה הירוקה לתיירות בת-קיימא ואף משתמש בבקבוקי זכוכית בלבד ותורם לארגונים ירוקים. מעל הכול, ניתן לומר כי אתר הנופש הזה הוא לא רק מקום לשהות בו, זהו ריזורט ממנו יהיו לכם זיכרונות בלתי נשכחים ורגעים מלאים בפינוק.

מונטנגרו: שילוב של קסם היסטורי ויוקרה מודרנית

מונטנגרו היא מדינה בלקנית עם קו חוף אדריאטי מדהים, שהופכת במהירות ליעד מבוקש עבור מטיילים שאוהבים את החיים הטובים. הריזורט Lazure hotel & Marine המשקיף לעבר מפרץ קוטור ומרוחק כשני קילומטרים מהרצג נובי, הוא שילוב של קסם היסטורי ויוקרה מודרנית. כל הסוויטות שוכנות במבנה ה-Lazaret ההיסטורי שנבנה במאה ה-18, ומעוצבים בסגנון כפרי-מודרני, עם נוף לחצר או לין, כולל אמבט ספא מפנק, חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח יוקרתיים ללא תשלום. אתר נופש זה מציע לא רק נופים מרהיבים של הים הצלול, אלא גם מספק גישה לעיירות מימי הביניים. האורחים יכולים ליהנות מחופים פרטיים, מכוני ספא ברמה עולמית ומחוויות אוכל משובחות, והכל בעודם מוקפים בהיסטוריה העשירה של מונטנגרו. הארכיטקטורה של אתר הנופש, בהשראת העבר של האזור, משלימה את השירותים העכשוויים שלו, ויוצרת חוויה ייחודית המכבדת את המורשת המונטנגרית.

שוויץ: נוף טיפוסי. צילום freepik

שווייץ: ההגדרה לחופשה רומנטית זוגית

אתר הנופש הבא הוא ההגדרה לחופשה רומנטית חורפית מושלמת: הכירו את Whitepod Eco-hotel. הריזורט ממוקם על הר באזור "מונטיי" בשוויץ ומציע לינה בתוך "פודים" הנראים כמו איגלו מבחוץ, וחדר יוקרתי בבית מלון מבפנים. מה שהופך את אתר הנופש Whitepod ליעד מושלם בתקופת הכריסמס הוא הקונספט של המקום, המשתלב כה יפה בעונה הקרה: 18 פודים יפהפיים הנמצאים על הר מיוער ממנו נוף עוצר נשימה, ולקינוח, פעילויות חורפיות המוסיפות לאווירה החגיגית – החל ממזחלות עם האסקי סיבירי בשלג ועד ליין חם בתוך הג'קוזי תחת שמי הכוכבים.

מאז הקמתו בשנת 2004, מלון Whitepod שואף להוכיח שאירוח ושימור סביבתי יכולים להתקיים יחד כדי ליצור חוויה ייחודית וחיובית. נדמה כי זהו טרנד בינלאומי בעולם המלונאות, ומלון Whitepod מבין חלוציו הראשונים. באתר הנופש הפסולת ממוחזרת, החומרים לארוחת הבוקר והערב נרכשים אצל תוצרת מקומית בלבד, הצוות גר בקרבת מקום וצועד לעבודה, התחבורה הממונעת מוגבלת ונדמה כי בהמשך לנוף בראשית היפהפה, אורחי המלון ממלאים תפקיד פעיל במשימה האקולוגית הזו. מכאן, שלהתארח במקום לינה כזה הוא בגדר חובה – ומי אנחנו שנתווכח עם זה?

Exit mobile version