Site icon IAS

לצפות במיטב מופעי הזיקוקים לקראת השנה האזרחית החדשה

מופע הזיקוקים מעל גשר סידני נהפך לתמונה המופצת בעולם. צילום Depositphotos

מופע הזיקוקים הוא ארוע המזוהה ביותר עם חגיגות הסילבסטר בערי התיירות המרכזיות בעולם. תיירים שהתמזל מזלם לבלות את ליל הסילבסטר בבירות תיירות בעולם יכולים לבחור במלונות הטובים ביותר לצפייה במופע הזיקוקים המקומי וליהנות מהטבות מיוחדות שהמלונות מציעים לאורחים לרגל האירוע.

לקראת סיום ותחילת השנה האזרחית, אתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד, בדק מיקומי מלונות מומלצים לצפייה במופעי זיקוקים ברחבי העולם ואת עלות החדרים לליל השנה החדשה.

ניו יורק – מלון קראון פלאזה טיימס סקוור

אין ספק שהמקום המזוהה ביותר עם חגיגות השנה החדשה הוא הטיימס סקוור, כיכר הטיימס (שכידוע אינה כיכר כלל…), שקנתה לעצמה שם ברחבי העולם כאחת מזירות המסיבה הראשיות. המונים ברחבי העולם צופים מדי שנה בטקס המסורתי בכיכר של נפילת כדור ענק בספירה לאחור ומיד אחריו תחילת מופע הזיקוקים. עבור מי שרוצים ליהנות מהארוע החי לא דרך הצפייה במסך ועם זאת לא להידחס בהמון כמו סרדינים, אפשר לצפות בארוע מחדרי המלון קראון פלאזה שממוקם בכיכר.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 2,685 דולר.

כיכר טיימס בניו יורק. המקום המזוהה ביותר עם חגיגות השנה החדשה צילום Depositphotos

סידני – Pier One Sydney Harbour Autograph Collection

בין הראשונים לחגוג את השנה החדשה הם האוסטרלים, שהופכים את מופע הזיקוקים מעל גשר סידני לתמונה המופצת ברחבי העולם. המסמלת את תחילת החגיגות שנעה לאורך אזורי הזמן ברחבי הגלובוס. למרות שרבים רואים בזיקוקי נמל סידני את תחילת החגיגות, למרבה ההפתעה, השנה החדשה נחגגת לראשונה במדינות-אי קטנות, ביניהן טונגה, סמואה, קיריבטי ואפילו ניו זילנד.

מלון בוטיק קטן עם שם ארוך בשם "Pier One Sydney Harbour Autograph Collection", הממוקם למרגלות גשר סידני האגדי, מאפשר לאורחיו תצפית בלתי נשכחת ממרפסות פרטיות, ואפילו מהמיטה בחדר, דרך החלונות הגדולים שפונים לנמל. מחוץ למלון, לאורך המזח, נוהגים לקיים מסיבת רחוב עם תקליטנים, ברים ודוכני אוכל רחוב.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 1,990 דולר.

לונדון – מריוט County Hall

עבור אלו המחפשים יעד קרוב יותר, באירופה למשל, מלון County Hall בלונדון יכול לספק לאורחיו נוף מושלם למופע הזיקוקים. הוא משקיף על נהר התמזה החוצה את העיר, בתי הפרלמנט, הביג בן והגלגל הענק  – הלונדון איי. המלון מקיים חגיגה לאורך הלילה עם תקליטנים, בר אקטיבי לחלוקת משקאות אלכוהוליים, יין ובירה בלתי מוגבלת. לאחר המסיבה האורחים יכולים לפרוש לחדרים. ארוחת הבוקר ביום שלאחר הסילבסטר מוגשת בחינם.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 1,700 דולר.

כיכר הדאם באמסטרדם. גם יעד אהוב למסיבות ראש השנה האזרחית. צילום Depositphotos

ריו דה ז'ניירו – Belmond Copacabana Palace

מעט מלונות יודעים לחגוג את הסילבסטר טוב יותר מארמון בלמונד קופקבנה, המארח את אחת ממסיבות הסילבסטר הגדולות בריו דה ז'ניירו, ברזיל. המלון ידוע במסיבות הנערכות בכל חלקיו ואגפיו, מלצרים מסתובבים בין הקהל עם פלטות לטעימות, מהמסיבה לצד הבריכה הנמשכת עד לשלושת אולמות הארועים במלון שמתנגנת בהם מוסיקה חיה. בחצות כל המסיבה נעצרת למופע הזיקוקים המסורתי בחוף קופקבנה עליו ממוקם המלון.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 528 דולר.

אמסטרדם – W AMSTERDAM

אמסטרדם מתמלאת בתצוגות זיקוקים ברחבי העיר, אך מלון W AMSTERDAM הצמוד לכיכר דאם נחשב לאחד האתרים הטובים ביותר לצפייה בזיקוקים. רבים מתקבצים בבר המלון שעורך מסיבה עם מוסיקה אלקטרונית חיה לאורך כל הערב. מתחם נוסף שמפעיל המלון הוא W Lounge הכולל מרפסת המשקיפה על הזיקוקים באזורים שונים בשמי העיר.

מחיר חדר זוגי לליל הסילבסטר: 613 דולר.

Exit mobile version