Site icon IAS

לישון בטבע בדרך שלכם

חניון לילה- גן לאומי אכזיב. צילום עמית לבקוב רשות הטבע והגנים

 רשות הטבע והגנים השיקה אתמול לקראת הקיץ קמפיין חדש לרשת חניוני הלילה שלה, בו היא מזמינה את ציבור המטיילים ללון בחיק הטבע באחד מ-18 חניוני הלילה המאובזרים שהיא מפעילה בשמורות ובגנים הלאומיים ברחבי הארץ במחירים שווים לכל נפש. זאת תוך הצעת מגוון אפשרויות הלינה, כל אחד לפי טעמו והעדפותיו, מלינה בחניון באוהל פרטי מהבית, דרך לינה במאהל גדול וקיים עם מזרנים, אמצעי קירור/חימום ועד לינה בבונגלו או חושה מול הים עם מיטות, מזרונים, מקרר ומאוורר, כמעט כמו בית מלון.

כל זאת יחד עם כל האמצעים והשירותים האחרים העומדים לרשות הלנים בחניונים השונים ביניהם: מטבחי שדה, תאי שירותים מוסדרים ומקלחות עם מים חמים, מקררים, מרכזי שירות ומכירה גם עם ציוד קמפינג , ועוד.

מתוך הקמפיין של רשות הטבע והגנים ללינת שטח

הקמפיין החדש, שפרסומיו יופיעו בעיתונות הכתובה ובמגוון פלטפורמות דיגיטל לרבות שיתופי פעולה עם קבוצות פייסבוק ומשפיעני רשת פופולאריים, נולד בעקבות מחקר שהובילו ברשות הטבע והגנים בו נמצא כי אמנם חלק גדול מהציבור כן לן לפחות פעם אחת בחייו הבוגרים באחד מחניוני הלילה של הרשות, אך לפחות חצי מהם לא עשו זאת מעולם. זאת כאשר עולה מהמחקר כי לפחות מחצית מאלו שלא לנו בחניון לילה כן היו מעוניינים לעשות זאת ולחוות את החוויה המיוחדת עבורם ועבור ילדיהם, אך משום מה הדבר לא יוצא אל הפועל.

לדברי לימור קטן פרידמן, מנהלת תחום חניוני הלילה של רשות הטבע והגנים: "בשנים האחרונות רשות הטבע משקיעה משאבים רבים במטרה להנגיש יותר את הלינה בחיק הטבע בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים למגוון קהלים, גם לכאלו שפחות מורגלים בלינה בחיק הטבע אך מעוניינים בהחלט לעשות זאת בין אם למענם ובין אם למען החוויה של הילדים. במסגרת זאת הרשות משקיעה בפיתוח תשתיות בחניוני הלילה, הצבת אוהלים מוכנים, מזרנים, אמצעי קירור וחימום, מקררים ועוד על מנת להפוך את חווית הלינה בחניון הלילה למהנה יותר, נוחה יותר ונגישה לכל מי שיבחר להגיע. כל אחד לפי העדפותיו והנוחות שהוא מבקש לעצמו ולמשפחתו. ישנם חניונים שניתן למעשה להגיע ללון בהם בלי שום ציוד קמפינג ויש בהם אוהל מוכן, חושה או מאהל גדול עם מיזוג, מזרונים, מטבחי שדה, מקררים ועמדות להבערת אש. פשוט להביא רק את הבגדים מהבית. ככה פשוט ככה חוויתי"

לדברי אורית שטיינפלד, מנהלת השיווק של רשות הטבע והגנים: "במהלך שנת 2018 כחצי מיליון מטיילים בחרו להעביר את הלילה במגוון חניוני הלילה ושמורות הטבע של הרשות שהבולטים בהם בגנים הלאומים אכזיב, חורשת טל, אשקלון, מצדה, ממשית ועוד. אנו מאמינים שהשנה אף נזכה לראות גידול במספר המטיילים אשר יבחרו ליהנות מחוויה משפחתית וערכית בטבע ובדרך המתאימה להם. המגוון הרחב שאנו מציעים ללינה בשטח מאפשר לכל משפחה לבחור את הדרך המתאימה עבורה ובתנאים נוחים וטובים. בתוך כך, אנו מציעים ללנים בחניוני הלילה שלנו מידע והכוונה על מסלולי טיול קרובים לכל חניון לילה ובתוך הגן הלאומי שחניון הלילה נמצא בו וכן מגוון הפעלות לשעות הפנאי בחניון והעשרה עם הילדים לחוויה מעצימה עוד יותר. פשוט לבוא וליהנות".

ברשות הטבע והגנים מציינים כי כיום גם הזמנת הלינות בחניוני הלילה של הרשות היא קלה ונוחה יותר באמצעות מערכת הזמנות אונליין באתר רשות הטבע והגנים.

לפרטים נוספים על כל חניוני הלילה, מגוון פעילויות והמלצות לכל המשפחה ולהזמנת מקום לינה הכנסו לאתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים:
https://www.parks.org.il/
25% הנחה למנויי מטמון בלינת שטח

Exit mobile version